گروه شهری: ظرف چند روز آینده تقاطع‌های غیرهمسطح بزرگراه سعیدآباد و محور احمدآباد مستوفی با بزرگراه آزادگان تحویل شهروندان می‌شود.

highway

قاسم مالدار، مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: با اتمام عملیات اجرایی این تقاطع‌ها، می‌توان انتظار داشت عملکردهای ترافیکی بزرگراه آزادگان بیش از پیش نمود عینی پیدا کند. وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل تقاطع محور احمدآباد مستوفی با بزرگراه آزادگان صددرصد به اتمام رسیده است، گفت: تنها اقدامات باقیمانده در تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدآباد با بزرگراه آزادگان، نصب نئوپرن‌ها و خط‌کشی مسیر است که این فعالیت‌ها نیز طبق برنامه زمان‌بندی در حال اجراست.

مالدار در تشریح عملکردهای ترافیکی پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه سعیدآباد با بزرگراه آزادگان گفت: این طرح عمرانی شامل احداث یک تقاطع غیرهمسطح به‌صورت شبدری کامل است و تامین مجموعه دسترسی‌ها در این تقاطع به‌نحوی پیش‌بینی شده که نه‌تنها ارتباط بزرگراه آزادگان با بزرگراه سعیدآباد و مجموعه معابر منتهی به آن برقرار شود بلکه کمربندی جنوب پایتخت به آزادراه تهران- ساوه نیز مرتبط خواهد شد.

مجری طرح‌های بزرگراهی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به اینکه در بزرگراه آزادگان از تقاطع بزرگراه فتح تا تقاطع بزرگراه سعیدآباد هیچ دوربرگردانی وجود ندارد، یادآورشد: تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با بزرگراه سعیدآباد در کنار تمام کارکردهای ترافیکی محلی و بزرگراهی، به‌دلیل شکل هندسی شبدری و برخورداری از تمام رمپ و لوپ‌های موردنیاز، یک نقش مهم دیگر نیز برعهده دارد و آن تامین گردش‌های غرب به غرب و شرق به شرق است. وی همچنین آماده‌سازی‌ تقاطع غیرهمسطح محور احمدآباد مستوفی را خبری خوش برای ساکنان شهروندان اسلامشهر و چهاردانگه دانست و گفت: با بهره‌برداری از این پل جهتی غرب به شمال، ورود به پایتخت برای ساکنان اسلامشهر و شهرها و شهرک‌های اطراف آن تسهیل خواهد شد.

کد خبر 225724
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز