همشهری‌آنلاین: هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه 25 تیر ماه با ارایه مجوز برای پایگاه‌ اطلاع رسانی کاوشگران روابط‌عمومی به صاحب امتیازی و مدیر مسوولی محمد خجسته‌‌نیا موافقت کرد.

کاوشگران روابط عمومی

به گزارش روابط‌عمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات بر اساس این گزارش کاوشگران روابط‌عمومی به عنوان نخستین پایگاه‌ اطلاع رسانی روابط‌عمومی کشور مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کرد.

کاوشگران روابط‌عمومی با هدف ارتقا کمی و کیفی روابط‌عمومی کشور، ارایه آخرین اخبار و رویدادهای روابط‌عمومی کشور، اطلاع رسانی مهم ترین اخبار و رویدادهای جهانی در حوزه روابط‌عمومی، آشنایی با اصول نوین روابط‌عمومی، آگاهی از آرا و نظرات پیشکسوتان و پیشگامان روابط‌عمومی و ایجاد فضای همفکری و تبادل نظر در حوزه روابط‌عمومی، فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرد.

گفتنی است در این پایگاه اطلاعات مختلفی از جمله؛ تازه های اخبار داخلی و بین المللی، یادداشت، مقالات، آموزش، گفت و گو، معرفی پیشکسوتان و استادان روابط‌عمومی، معرفی کتاب و پایان نامه‌های روابط‌عمومی در دسترس کاربران قرار داده شده است.

این پایگاه اطلاع رسانی هم اکنون اخبار و رویدادهای جامعه روابط‌عمومی را پوشش می‌دهد و به عنوان یک سایت مرجع در نظر دارد پایگاه جامع و کاملی برای دست اندرکاران روابط‌عمومی در کشور باشد.

کد خبر 223593
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز