همشهری‌آنلاین: محور مقالات و سخنرانی‌های نخستین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی اعلام شد.

دکتر داود زارعیان، دبیرکل کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی در این زمینه گفت: در این کنفرانس که با موضوع رسانه و تبلیغات برگزار خواهد شد، دو محور اصلی در نظر گرفته شده که هر کدام دارای پنج شاخه فرعی است.

وی افزود: محور اول روابط‌عمومی و رسانه است که موضوعات در نظر گرفته برای این بخش عبارتند از: روابط‌عمومی حرفه‌ای و اخلاق رسانه‌ای، روابط‌عمومی حرفه‌ای و خبر، روابط‌عمومی حرفه‌ای و پاسخ به رسانه‌ها، روابط‌عمومی حرفه‌ای و شناخت رسانه‌ها و روابط‌عمومی حرفه‌ای و آگهی‌های رسانه‌ای.

زارعیان ادامه داد: در محور دوم که روابط‌عمومی و تبلیغات نام دارد، موضوعات روابط‌عمومی حرفه‌ای و شناخت ابزار تبلیغات، روابط‌عمومی حرفه‌ای و اخلاق تبلیغاتی، روابط‌عمومی حرفه‌ای و خلاقیت و نوآوری در تبلیغات، روابط‌عمومی حرفه‌ای و کمپین‌های تبلیغاتی و روابط‌عمومی حرفه‌ای و اثربخشی تبلیغات در نظر گرفته شده‌اند.

دبیرکل کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی با بیان این که فرم فراخوان ثبت‌نام در کنفرانس در پایگاه اینترنتی www.i-pr.ir قابل دسترس است، گفت: در این کنفرانس که 29 مهرماه در هتل المپیک تهران و با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان حوزه‌های روابط‌عمومی، تبلیغات و رسانه برگزار می‌شود، مقالات و سخنرانی‌هایی در راستای تعامل مناسب‌تر روابط‌عمومی‌ها با رسانه‌ها و شیوه‌های تبلیغ مؤثر توسط روابط‌عمومی‌ها ارائه خواهد شد.

کد خبر 226553
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز