همشهری‌آنلاین: جامعه روابط عمومی کشور با صدور بیانیه‌ای انتخاب شایسته حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان هفتمین رییس جمهوری اسلامی ایران را به ملت ایران تبریک گفت.

حسن روحانی

مشروح کامل این بیانیه که به امضای انجمن روابط عمومی ایران، انجمن متخصصان روابط عمومی، انجمن فرهنگی روابط عمومی استان اصفهان، انجمن روابط عمومی کرمان، انجمن کارگزاران روابط عمومی استان گلستان، انجمن متخصصان روابط عمومی استان یزد، موسسه آرمان روابط عمومی، دبیرخانه دائمی همایش روابط عمومی الکترونیک و کنفرانس روابط عمومی صنعت، موسسه کارگزار روابط عمومی و دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران رسیده است بشرح زیر است:

حماسه با شکوه و تاریخی ملت ایران اسلامی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر نشان‌دهنده رشد و توسعه سیاسی و حرکت خردمندانه ملتی فهیم در عرصه دموکراسی و مشارکت‌جویی در سرنوشت کشور پهناور ایران اسلامی است.

صحنه حماسی و پرشور انتخابات بدون تردید در تاریخ این مرز و بوم نقطه عطفی است که تا همیشه ایام تجلی اراده و بلوغ اجتماعی فرهنگ ناب مسئولیت‌پذیری، باور و ایمان به مؤثر بودن و نقش‌آفرینی را در عرصه سیاسی و اجتماعی ترسیم‌گر شد.

حقیقتی تابناک و درخشان که مردم‌سالاری دینی را در اوج کمال و اقتدار به تصویر کشید و عزم و اراده ملتی غیور و همیشه در صحنه را برای خلق حماسه‌ای دیگر و به امید رسیدن به آینده‌ای زیباتر ، به بهترین شکل آن آشکار ساخت.

جامعه روابط عمومی کشور خلق این حماسه بزرگ را نخست به خالقان و پدیدآورندگان آن یعنی مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی تبریک گفته و با اعتقاد به این که رییس جمهور منتخب، رییس جمهور همه طیف‌ها و اقشار مختلف است که باید در ایجاد ایرانی آباد و سرافراز یاری‌گر او باشیم ،صمیمانه‌ترین تبریکات خود را نثار دکتر حسن روحانی می‌کنند.

باورمان این است که در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دست‌اندرکاران و فعالان عرصه نظام اطلاع‌رسانی کشور بویژه کارگزاران و ارتباط‌گران نهادها،‌ سازمان‌های بخش‌های دولتی و غیردولتی، تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تخصصی خود را بکار خواهند بست تا دوشادوش سایر اقشار متعهد و پرتلاش مردمان این آب و خاک به ایفای نقش ارزنده خود بپردازند.

رجاءواثق آن است که نهاد روابط عمومی در حوزه های داخلی و عرصه های بین المللی باتولید و انعکاس محتوای مناسب از دستاوردها و سیر پیشرفت هایی که با ظهور دولت تدبیر و امید بطور یقین آهنگ و شتاب مضاعفی خواهد گرفت، هنگامی اثرگذاری عمیقی خواهد داشت که در نخستین گام شاهد ترمیم جایگاه این نهاد باشیم.

امروزه صنعت روابط عمومی در همه جای جهان بعنوان حرفه ای مطرح شناخته می شود که به شکل شگفت آوری در چرخه معادلات و مناسبت های بخش های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به فراخور میزان حمایت ها، حسن اعتمادها واطمینان مدیران ارشد هر جامعه ای از آن، نقش برجسته ای دارد. آنجا که بر بستر فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی با جهانی سازی اخبار داخلی در کارزارهای رسانه ای دنیا،به خلق تصویری مبتنی بر حق و حقیقت از یک ملت شریف می توان پرداخت؛ آنجا که با اشاعه فرهنگ غنی اسلام ناب و معرفی آیین نجات بخش تعالیم آخرین دین الهی در محقق ساختن اهداف و فلسفه ماهوی روابط عمومی می توان در خدمت نظام و کشور عزیزمان بود.

این محقق نمی شود مگر با حمایت ها و تجدید نظرهایی برای ارتقای جایگاه نهاد روابط عمومی در کشور که صد البته با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، بارقه امید را در دل خانواده بزرگ روابط عمومی کشور روشن ساخت.

امید آنکه در عرصه جدید پیش‌رو و با اشتراک مساعی و هم‌افزایی توانمندی‌ها و در حمایتی دو جانبه در مسیر رشد و شکوفایی هرچه بیشتر نظام متعالی و مقدس‌مان، یاری‌گر رییس جمهور منتخب ملت بزرگوار ایران عزیز باشیم. بهروزی و سعادت فرد فرد ایرانیان مسلمان،‌ آرزوی تمامی فعالان عرصه روابط عمومی کشور است.

کد خبر 219603
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز