همشهری‌آنلاین: هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک و دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با ارائه 21 مقاله بکار خود پایان داد.

دبیرخانه همایش روابط الکترونیک

به گفته ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در پایان هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک و دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت جمعاً 25 مقاله و سخنرانی ارائه شد که حاوی آخرین مطالعات و تحقیقات استادان و کارشناسان دو حوزه تخصصی روابط‌عمومی الکترونیک و روابط‌عمومی و صنعت بود.

بر اساس این گزارش، فهرست مقالات و اسامی نویسندگان مقالات ارائه شده در هشتمین همایش روابط عمومی الکترونیک که در حال حاضر پاورپوینت آن‌ها بر روی بخش مقالات سایت این همایش به آدرس www.eprcenter.ir قرار گرفته چنین است:

  1. معماری و باز مهندسی هوشمند روابط عمومی در سپهر هوشمند اطلاعاتی نوین نوشته دکتر محمد سلطانی فر
  2. شبکه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی هوشمند نوشته دکترحمید ضیایی پرور
  3. مهندسی راهبردی ارتباطی در روابط‌عمومی هوشمند نوشته حمید شکری خانقاه
  4. معرفی الگوی روابط‌عمومی شهروندی نوشته دکتر حسین امامی، اشرف سادات احدزاده
  5. کاربرد داده کاوی در روابط‌عمومی هوشمند نوشته حدیث جواهری - محبوبه زردشت
  6. بازگرداندن عموم به روابط‌عمومی نوشته دکتر یونس شکرخواه
  7. قدرت هوشمند و روابط‌عمومی کارآمد: دیدگاهی راهبردی نوشته دکتر حسن بشیر
  8. وب معنایی وآینده روابط‌عمومی‌ها نوشته دکتر فاطمه محمدی‌زاده و عبدالکریم خیامی
  9. سامانه ملاقات مردمی با شهرداران مناطق نوشته مهندس آرش ظفری

همچنین فهرست مقالات و اسامی نویسندگان مقالات ارائه شده در دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت که در حال حاضر پاورپوینت آن‌ها بر روی بخش مقالات سایت این کنفرانس به آدرس http://www.i-pr.ir قرار گرفته چنین است:

  1. روابط‌عمومی و رویکرد هشدار نوشته دکتر احمد روستا
  2. روابط‌عمومی با صنعت متولد شد نوشته دکتر داوود زارعیان
  3. روش‌های تحقیق کیفی در روابط‌عمومی و ارتباطات بازاریابی نوشته دکتر یونس مظلومی
  4. صنعت،روابط‌عمومی، مدیریت ارتباط با مشتری نوشته دکتر اسماعیل قدیمی
  5. روابط‌عمومی، صنعت و توسعه بازار با رویکردی به سازمان‌های کار آفرین نوشته علی جهانی
  6. شبکه‌سازی ارتباطی الگویی برای روابط‌عمومی و مدیریت نوشته رضا کیمیایی
  7. مخاطب رأس هرم است نوشته مریم آقایی
  8. روابط‌عمومی صنعتی؛ انسانی کردن صنعت نوشته دکتر احمد یحیایی ایله‌ای
  9. روابط‌عمومی ،تبلیغات و تولید ملی نوشته دکتر امید علی مسعودی
  10. پیغام‌های با ارزش نمره خبر را مشخص می‌کند نوشته دکتر مجتبی نظری
  11. استفاده از توانمندی‌های عینک گوگل در روابط‌عمومی و بازاریابی نوشته مریم سلیمی ، بهروز مظلومی‌فر
  12. نقش روابط‌عمومی در صنعت نوشته مهندس رضا قدیمی

ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی با تشکر از استادان، مدیران، کارشناسان و دانشجویان شرکت کننده در این دو رویداد ملی تقدیر و تشکر کرده و امیدوار است با تولید محتوای تخصصی در حوزه‌های یاد شده و بکارگیری تئوری‌ها در عمل، شاهد ارتقای بیش از پیش علم، هنر و صنعت روابط‌عمومی باشیم.

کد خبر 215168
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز