همشهری‌آنلاین: نشان عالی روابط عمومی به علی دارابی - معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران - داده شد.

علی دارابی

به گزارش ایسنا، در همایش روز روابط عمومی و ارتباطات که امروز (چهارشنبه، 25 اردیبهشت‌ماه) در تالار وحدت برگزار شد، تقدیرنامه‌ی عالی روابط عمومی به روابط‌ عمومی‌های شهرداری تهران،‌ بانک تجارت و سازمان راهداری و حمل‌ و نقل کشور اهدا شد.

در این مراسم همچنین تمبر روز روابط عمومی با حضور عزیزی - رییس فراکسیون اجتماعی مجلس -، علی‌اکبر جلالی - پدر فناوری اطلاعات ایران - و کاظم متولی - پیشکسوت حوزه‌ی ارتباطات - باطل شد.

همچنین مهدی باقریان - رییس موسسه‌ی کارگزار روابط عمومی - با بیان این‌که مراسم روز ارتباطات و روابط عمومی از سال 87 تا 89 توسط شورای اطلاع‌رسانی دولت برگزار می‌شد گفت: متأسفانه بنا بر دلایل نامعلوم، این رسم به فراموشی سپرده شد و ما تصمیم گرفتیم این همایش را برگزار کنیم.

او با اشاره به برون‌سپاری روابط عمومی‌ها به‌عنوان یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید در سازمان‌ها انجام شود اظهار کرد: نگاه وظیفه‌یی و سلیقه‌یی به روابط عمومی‌ها همیشه وجود داشته و با جابه‌جایی وظیفه‌ی روابط عمومی‌ها مشکلی حل نمی‌شود، بلکه آن چیزی که نیاز است برون‌سپاری است که همیشه از آن صحبت می‌شود، ولی هیچ اقدامی در این زمینه انجام نمی‌شود.

کد خبر 214802
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز