همشهری‌آنلاین: دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت اعلام کرد: «مدال زرین روابط‌عمومی ایران» در آستانه نخستین سال گرامی‌داشت هفته روابط‌عمومی در ایران به دکتر مهدی کرباسیان تقدیم می‌شود.

مهدی کرباسیان

سید غلامرضا کاظمی دینان گفت: مدال زرین روابط‌عمومی ایران هر سال فقط به یک مدیر ارشد با سابقه که به کارآمدی و اثربخشی روابط‌عمومی باور داشته و در عمل زمینه تحرک مناسب و فعالیت حرفه‌ای واحد روابط‌عمومی تحت مدیریتش را فراهم کرده است تقدیم می‌شود.

کاظمی دینان با اشاره به اینکه در دومین سال اهدای این مدال، کمیته ارزیابی دبیرخانه با بررسی سوابق مدیران مختلف، مقرر کرد از خدمات و تلاش‌های ارزنده دکتر مهدی کرباسیان تجلیل کند افزود: این مدال طی مراسمی در تاریخ 25 اردیبهشت با حضور تعدادی از استادان و پیشکسوتان روابط‌عمومی، توسط دکتر ولی‌الله سیف مدیرعامل بانک کارآفرین و دریافت‌کننده این مدال در سال 91 به ایشان تقدیم خواهد شد.

دبیرکل کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با تأکید بر اینکه بر این باوریم موفقیت روابط‌عمومی‌ها در انجام مسؤولیت‌هایشان، مستلزم فهم درست و حمایت مستمر مدیران ارشد سازمان‌ها از برنامه‌های توسعه‌ای این بخش از سازمان است در مورد شاخص‌های این انتخاب افزود: اهمیت مدیر ارشد برای جایگاه روابط‌عمومی در سازمان، میزان سابقه مدیر ارزیابی شونده در اداره سازمان‌‌های بزرگ، میزان حضور مدیر ارزیابی شونده در جلسات، گردهمایی‌ها، کنفرانس‌ها و نشست‌های روابط‌عمومی در درون و برون سازمان، میزان اعتقاد و مشارکت مدیر ارشد سازمان در برنامه‌های تخصصی روابط‌عمومی از جمله حضور در نشست‌های خبری، گفت‌وگوهای اختصاصی با رسانه‌ها، نمایشگاه‌ها و...، میزان استقلال عمل، اختیارات تفویض شده و اعتماد به برنامه‌های عمل در روابط‌عمومی و میزان توجه مدیر ارزیابی شونده به نظرات افکار‌عمومی از طریق نظرسنجی‌های به‌عمل‌آمده توسط روابط‌عمومی در تصمیم‌گیری‌های سازمانی و... از جمله این شاخص‌ها است.

کاظمی دینان ابراز امیدواری کرد: اقدامات فرهنگسازانه در حوزه روابط‌عمومی، منجر به تعالی بیش از پیش این صنعت و هنر تأثیرگذار شود.

یادآور می‌شود: دکتر مهدی کرباسیان دارنده دکترای مدیریت از دانشگاه پیسلی اسکاتلند تا کنون موفق به دریافت نشان درجه 2 لیاقت و مدیریت و نشان درجه 2 خدمت از عالی‌ترین نشان‌های دولتی جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی در سمت‌های مختلفی از جمله معاون وزارت راه و ترابری در امور حمل و نقل، قائم مقام ریاست بنیاد مستضعفان، معاون وزیر نفت در امور بازرگانی، عضو هیات مدیره و مدیر بازرگانی شرکت ملی نفت ایران، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، معاون وزیر و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و معاون کل وزارت امور اقتصاد و دارایی به ایفای مسؤولیت پرداخته است.

گفتنی است دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت در تاریخ 39 اردیبهشت ماه و در سومین روز از هفته روابط‌عمومی در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود. علاقمندان به حضور در این کنفرانس می‌توانند با شماره تلفن‌های 88807453 یا 88898326 تماس گرفته و یا به سایت www.i-pr.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 214031
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز