همشهری‌آنلاین: دکتر محمود دهقان طزرجانی، استاد دانشگاه و عضو شورای سیاست‌گذاری اولین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی از مطرح شدن نظریات متفاوت در خصوص نحوه و نوع ارتباط میان کارگزاران روابط‌عمومی و تبلیغات در کنفرانس پیش رو خبر داد.

وی گفت: عنوانی که برای کنفرانس برگزیده شده است نشان‌دهنده عزم و تلاش فعالان حوزه روابط‌عمومی برای شناخت رفتار حرفه‌ای است که بسیار حایز اهمیت به شمار می‌‌رود.

متخصص کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی تاکید کرد که برآیند اولیه از عنوان کنفرانس اینست که فعالان روابط‌عمومی پذیرفته‌اند باید از غیرحرفه‌ای عمل کردن فاصله بگیرند و به سوی حرفه‌ای شدن گام بردارند و مسلم است که برای داشتن رفتار حرفه‌ای ابتدا باید اندیشه حرفه‌ای را تعریف و تبیین کرد.

وی اذعان داشت: در حال حاضر اختلاف نظرهای زیادی در مباحث میان روابط‌عمومی و تبلیغات و بازاریابی وجود دارد و برای روشن و مطرح شدن این مباحث امیدواریم در مجموعه مقالات کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی به نظریه‌های افراطی‌گرایانه‌ای که روابط‌عمومی و تبلیغات را زیرمجموعه بازاریابی و در یک ساختار سلسله مراتبی قرار می‌دهند و نظریه‌های راست‌گرایانه‌ای که تبلیغات را آغاز روابط‌عمومی می‌دانند و همچنین نظریات اعتدال‌گرایانه‌ای که روابط‌عمومی و تبلیغات را لازم و ملزوم یکدیگر می‌دانند پرداخته شود تا بتوانیم به روشنگری در این مباحث برسیم.

اولین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی 29 مهرماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود و دبیرخانه کنفرانس از هم اکنون اقدام به ثبت‌نام متقاضیان می‌کند. مجموعه‌ای از اطلاعات این همایش در سایت www.i-pr.ir در دسترس علاقمندان است.

کد خبر 229274
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز