جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۸
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جنایتکار که بعد از قتل همسرش، یکی از آشنایانش را نیز با ضربات چاقو از پای درآورده بود در زندان دست به‌خودکشی زد.

اردیبهشت امسال 2 جنایت مرموز در 2 نقطه مختلف از تهران رخ داد که کارآگاهان در جریان تحقیقات تخصصی متوجه شدند عامل هر دو جنایت، یک نفر بوده است. در جریان نخستین جنایت زن 39ساله‌ای هنگام باز کردن پرده پنجره‌ها، از طبقه سوم خانه‌اش در جنوب غرب تهران به داخل حیاط سقوط کرد و جان باخت.

این در حالی بود که همه شواهد حکایت از این داشت که وی دچار حادثه شده و جنایتی در کار نبوده است. یک روز بعد از این حادثه، ماجرای قتل مرد جوانی در شرق تهران به پلیس مخابره شد. مقتول نگهبان یک ساختمان بود که به طرز هولناکی با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. مأموران در ادامه بررسی‌ها متوجه شدند بین قتل نگهبان جوان و سقوط مرگبار زن 39ساله در جنوب غرب تهران ارتباطی وجود دارد و به همین دلیل همسر زن 39ساله را دستگیر کردند. او در بازجویی‌ها پرده از راز جنایت برداشت و گفت: نگهبان ساختمان (مقتول) از آشنایانم بود.

سال گذشته وقتی می‌خواستم ازدواج کنم، وی بود که همسرم را به من معرفی کرد. بعد از ازدواج با همسرم، اتفاقاتی برایم رخ داد که دچار توهم شدم. تصور می‌کردم که همسرم قبل از ازدواج با من قرار بوده با مقتول ازدواج کند. همین افکار باعث شد که نقشه جنایت بکشم. روز حادثه وقتی همسرم روی چهارپایه رفته بود تا پرده‌ها را باز کند، او را هل دادم و وی به حیاط سقوط کرد. بعد از آن به سراغ دومین قربانی رفتم و او را با ضربات چاقو به قتل رساندم.

بعد از اعترافات هولناک مرد جنایتکار، وی با قرار قانونی راهی زندان شد و این در حالی بود که رسیدگی به پرونده‌اش از سوی قاضی سپیدنامه، بازپرس دادسرای جنایی تهران ادامه داشت. روز سه‌شنبه 28خردادماه، قرار بود که طبق دستور بازپرس جنایی، مرد جنایتکار از زندان به پزشکی قانونی منتقل شود تا سلامت روانی او مورد بررسی قرار بگیرد اما زمانی که مأموران برای تحویل گرفتن او راهی زندان شدند دریافتند که وی شب قبل در داخل زندان دست به‌خودکشی زده و به زندگی خود پایان داده است. با خودکشی این مرد، پرونده جنایت او برای همیشه بسته‌شد.

کد خبر 219760
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز