پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: پلیس راهور کشور محدودیت و ممنوعیت های ترافیکی ایام آخر هفته را اعلام کرد.

road

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، از ساعت 12 روز پنجشنبه 23 خرداد 92 تردد انواع موتورسیکلت تا ساعت 23 روز جمعه 24 خرداد از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه ، محور تهران سمنان مشهد و مسیر برگشت ممنوع است.

تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است

همچنین پلیس راه اعلام کرد: به علت شرکت اهالی ساکن در محدوده جاده چالوس در انتخابات ، تردد در این جاده در روز جمعه 24 خرداد دو طرفه خواهد بود و در صورت یکطرفه شدن جاده چالوس با هماهنگی پلیس راه تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه از میدان امیر کبیر کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و تردد انواع وسیله نقلیه ازساعت 1700 الی 2400 از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

در محور هزار نیز تردد تریلرها ازاین محور کماکان ممنوع است

تردد کامیون ها بجز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 23 خرداد و ساعت 7 صبح تا 22 و 30 دقیقه روزجمعه 24 خرداد از محور هراز ممنوع است.

همچنین تردد تریلرها بجز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح تا ساعت 23 روز جمعه از تهران به قائم شهر و مسیر برگشت ممنوع است.

در محور زاهدان - زابل تردد تریلرها و کامیونها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 الی 20 روزهای پنجشنبه و جمعه 23 و 24 خرداد از محور زاهدان - زابل و مسیر برگشت ممنوع است .

مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضع راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان عزیز است.

کد خبر 218604
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز