همشهری آنلاین: معاون عملیات پلیس راه کشور محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده در جاده‌های کشور از امروز تا یازدهم مرداد ماه را تشریح کرد.

police

سرهنگ صمد اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دراین‌باره گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه هفتم مرداد ماه تا ساعت 24 روز جمعه یازدهم مردادماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به محور کرج- چالوس اظهار کرد: در این محور تردد انواع تریلر و کامیون کماکان ممنوع است و علاوه بر آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز سه شنبه هشتم مرداد ماه از میدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

معاون عملیات پلیس راه کشور با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه یازدهم مرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است ، گفت: با اعلام ماموران پلیس راه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

اسفندیاری درباره مور هراز نیز با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها ازمحور هرازکماکان ممنوع ، خاطرنشان کرد: تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 23 روز پنجشنبه دهم مرداد ماه وهمچنین ازساعت شش تا 23 روزهای سه شنبه و جمعه هشتم و یازدهم مرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

به گفته وی، تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 23 روزهای سه شنبه و جمعه هشتم و یازدهم مرداد ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

معاون عملیات پلیس راه کشور همچنین با اشاره به محور زابل - زاهدان نیز گفت: در این محور تردد کلیه تریلرها و کامیونها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 20 روزهای پنجشنبه و جمعه دهم یازدهم مرداد از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است

کد خبر 225166
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز