فرمانده نیروی انتظامی از رفع توقیف موتورسیکلت‌ها و خودروهای توقیفی که منع قانونی نداشته باشند، خبر داد.

موتور

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم گفت: ان‌شاءالله خودرو و موتورسیکلت‌هایی که قانون توقیف آنها را الزامی نکرده، اما براثر تخلفی، توقیف شده‌اند، رها می‌شوند. احمدی‌مقدم همچنین با اعلام خبر کاهش جرائم خشن در کشور، گفت: در دهه 80شاهد کاهش تمامی جرائم خشن در کشور بوده‌ایم، به‌گونه‌ای که در جرم آدم‌ربایی و قتل شاهد کاهش‌ ‌20درصدی‌ بوده‌ایم. به گفته فرمانده ناجا، در سال گذشته در ایران هیچ حادثه تروریستی رخ نداده که این مسئله برای نخستین‌بار پس از انقلاب اسلامی رخ داده است. وی همچنین با بیان اینکه در حوزه تصادفات نیز در سال گذشته شاهد کاهش تصادفات و کشته‌ها بوده‌ایم، گفت: این در حالی است که خودروها نسبت به دهه 80،2.5 برابر شده‌اند.

امن‌ترین انتخابات

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به 2 جشن پیروزی سیاسی و ورزشی که در کشور روی داد، گفت: این پیروزی‌ها نعمت‌هایی بود که از سوی خداوند به مردم ما نازل شد و بحمد‌الله امن‌ترین انتخابات را در این دوره برگزار کردیم که این امر اعتراف دشمنان داخلی و خارجی را در وجود دمکراسی کامل در کشور و برگزاری انتخابات سالم به همراه داشت.

جزئیات ترخیص

در همین زمینه رئیس پلیس ترافیک شهری جزئیات ترخیص خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی را اعلام کرد. سرهنگ مهرایی گفت: مالکان خودروها و موتورسیکلت‌های توقیف شده تا پایان هفته جاری مهلت دارند با مراجعه به مراکز ترخیص در استان و شهرستان مربوطه نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود با ارائه مدارک لازم اقدام کنند. وی خاطرنشان کرد: بدیهی است این تسهیلات مشمول خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی دارای دستور مقام قضایی نمی‌شود.

کد خبر 220186
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز