همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: 90 درصد اتصالات بزرگراه امام علی (ع) با معابراصلی برقرار شده و اتصالات باقی مانده نیز تا شهریور ماه تکمیل خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر مازیارحسینی با بیان این مطلب اظهار کرد: تاکنون 90 درصد اتصالات و دسترسی‌های بزرگراه امام علی (ع) با معابر اصلی برقرار شده و برخی از این اتصالات که برقرار نشده به دلیل معارضانی است که رفع خواهد شد.

حسینی افزود: به عنوان مثال در تقاطع خیابان پیروزی که تقاطعی اصلی است، معارض صنایع دفاع وجود دارد که بعد از برطرف شدن، امکان دسترسی وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در این بزرگراه عملیات تکمیلی انجام خواهد شد افزود: مراحل اجرای کار این گونه می طلبید، چراکه به دلیل بافت فشرده مسکونی این محدوده‌ها، امکان انحراف ترافیک به این نقاط وجود نداشت و ما مجبور بودیم ابتدا مسیر تندرو را راه اندازی کنیم و بار ترافیک را به آن منتقل کرده و سپس مشکلات کندروها را برطرف کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهار کرد: اتصالات در تقاطع های اصلی مانند بعثت، آزادگان و محلاتی تمام شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است و آن دسترسی های باقی مانده نیزظرف 3 ماه آینده به تدریج تحویل شهروندان خواهد شد.

کد خبر 218123
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز