همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت کنترل شهرداری تهران گفت: تمام زیر ساخت های مدیریت هوشمند ترافیک در بزرگراه امام علی (ع) تعبیه شده است چنانچه دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلفات نیز در این بزرگراه به بهره برداری رسیده اند.

به گزارش همشهری آنلاین،حجت الله بهروز با بیان این مطلب افزود: بنا به دستور شهردار تهران مقرر شده است که هیچ معبر و بزرگراهی بهره برداری نشود مگر زیر ساخت های مدیریت هوشمند ترافیک در آن ایجاد شده باشد بر این اساس بزرگراه امام علی(ع) دومین معبری بود که همزمان با احداث،همه تاسیسات مورد نیاز مدیریت هوشمند ترافیک در آن را تعبیه کردیم.

وی ادامه داد: به موازات عملیات عمرانی این بزرگراه مهم شهر، احداث شبکه فیبر نوری و نصب دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت تخلفات سرعت در این بزرگراه انجام شد و هم اکنون 28 دوربین نظارت تصویری و 6 دوربین سرعت سنج در این بزرگراه داریم و امکانات فیبر نوری هم به صورت زیر ساختی آماده و تکمیل شده است.

بهروز با اشاره به اینکه به زودی خط جدیدی از اتوبوس‌های تندرو در مسیر بزرگراه امام علی (ع) به بهره برداری می رسد گفت: امکانات زیر ساختی برای احداث خط اتوبوس های BRT و ایستگاه های این خط نیز فراهم شده است تا بتوانیم نصب دستگاه های کارت خوان بلیت الکترونیک، تاسیسات برق و شبکه این خط را به راحتی و همزمان با بهره برداری از خط اتوبوس های تندرو به بهره برداری برسانیم.

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: در بزرگراه امام علی (ع) نیز مانند سایر بزرگراه‌های شهر، سرعت خودروها با دوربین های ثبت تخلفات تحت نظارت و کنترل قرار دارد و نسبت به جریمه افرادی که با سرعت غیر مجاز در این بزرگراه تردد کنند اقدام خواهد شد.

کد خبر 217737
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز