همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: تا پایان سال تمامی رانندگان اتوبوسرانی پایتخت تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند.

اتوبوسهای تندرو

به گزارش همشهری آنلاین، پیمان سنندجی با بیان این مطلب افزود: بدنبال ارتقا و بهبود سطح زندگی و خدمات رسانی به رانندگان اتوبوس در تلاشیم که تا پایان سال تمامی رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهیم.

وی ادامه داد: علاوه بر ارایه امکانات رفاهی و خدماتی به رانندگان اتوبوسرانی ، طی سال ها اخیر تلاش شده تا رانندگان تحت آموزش های مناسب قرار بگیرند و برای بهبود نحوه رانندگی و کاهش احتمال خطرات و تصادفات رانندگی دوره های آموزشی مختلفی برای راننده ها برگزار شده است.

سنندجی تصریح کرد: خوشبختانه با برگزاری این دوره های آموزشی موفق شدیم میزان تصادفات رانندگی اتوبوس های شهر تهران را کاهش دهیم، به گونه ای که سال گذشته 40 درصد تصادفات اتوبوسرانی پایتخت کاهش یافت.

وی تصریح کرد: زمانی که کار در مجموعه اتوبوسرانی را آغاز کردیم سالانه شاهد حدود 30 هزار تصادف در مجموعه اتوبوسرانی بودیم که این رقم اکنون به شدت کاهش یافته و خوشبختانه توانسته ایم سفرهایی ایمن تر را برای شهروندان فراهم کنیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه تاکید کرد: براساس طرح جامع حمل و نقل و ترافیک ، در تلاشیم که علاوه بر توسعه کمی ناوگان اتوبوسرانی ، توسعه کیفی ناوگان را هم فراهم کنیم و بتوانیم سطح خدمات رسانی در این مجموعه را تا حدی ارتقا دهیم که شاهد رضایت همه شهروندان از مجموعه اتوبوسرانی پایتخت باشیم.

کد خبر 215060
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز