گروه شهری: یک خط جدید درسامانه اتوبوس‌های تندرو در دست ساخت است که از شهرری تا مینی سیتی را دربرمی‌گیرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از احداث خط جدیدی از سامانه اتوبوس‌های تندرو (BRT) در پایتخت خبر داد که در مسیر بزرگراه امام علی در دست احداث قرار دارد این خط از شهرری آغاز می‌شود و تا مینی سیتی ادامه خواهد یافت.بنا براین گزارش همزمان با تکمیل و بهره‌برداری از بزرگراه امام علی این خط جدید اتوبوس‌های تندرو به بهره‌برداری خواهد رسید. پیمان سنندجی در این‌باره اظهار کرد: این خط به طول حدود 33کیلومتر در مسیر بزرگراه امام علی احداث خواهد شد و می‌تواند نقش بسزایی در کاهش ترافیک و تسهیل تردد شهروندان در شهر داشته باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی خط هشت اتوبوس‌های تندرو حدفاصل ترمینال جنوب تا خاوران نیز به اتمام رسیده و به‌زودی به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید. وی با اشاره به اینکه در مسیر بزرگراه صدر نیز خط جدیدی از اتوبوس‌های تندرو (BRT) احداث خواهد شد گفت: با احداث این خطوط شبکه خطوط اتوبوس‌های تندرو در تهران تکمیل می‌شود. همزمان با بهره‌برداری و تکمیل بزرگراه‌های صدر و امام علی، خطوط اتوبوس‌های تندرو در مسیر این دو بزرگراه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه درباره ورود سری جدید اتوبوس‌های دوکابین خارجی به ناوگان گفت: 300دستگاه اتوبوس دوکابین در حال ترخیص از گمرک و حمل به سمت تهران است که این اتوبوس‌ها به‌طور کامل با هزینه شهرداری تهران خریداری شده است.

کد خبر 209756
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز