شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: در پی هتک حرمت مرقد حجر بن عدی، صحابه پیامبر اکرم(ص) جمعی از جوانان عاشق اهل بیت(ع) در بوشهری اقدام به راه اندازی مرکز اطلاع رسانی حجر بن عدی کردند.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت سپاس،در پی هتک حرمت مرقد حجر بن عدی صحابه پیامبر اکرم (ص) جمعی از جوانان عاشق اهل‌بیت(ع) در بوشهری اقدام به راه اندازی مرکز اطلاع رسانی حجر بن عدی کردند.

به گزارش سپاس، در این پایگاه آمده است: در پی هتک حرمت تروریست های وهابی به مقبره صحابه جلیل القدر پیامبر اعظم (ص) و یار وفادار امیرالمؤمنین علی (ع)، جناب حجر بن عدی، ما جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) و یاران با وفای آن ها، اقدام به راه اندازی این پایگاه نمودیم.

در ادامه آمده است: ما با راه اندازی این پایگاه قصد داریم، این اقدام ددمنشانه را محکوم نموده و محاکمه عاملان آن را از سازمان های اسلامی و بین المللی درخواست کنیم و اندیشه این تروریست های پلید را که به نام اسلام برعلیه اسلام فعالیت می کنند بر همگان روشن نماییم.

این گروه که با نام جمعیت حمایت از اماکن متبرکه اسلامی این اقدام را انجام داده اند در پایان اضافه کرده اند: از دیگر سوی تلاش داریم که بار روشن کردن افکار عمومی از اقداماتی از این دست جلوگیری کرده و نگذاریم دستان ناپاک اماکن مقدس اسلامی را تخریب کنند.

شما می توانید باwww.hojrebneadi.irاز این مرکز اطلاع رسانی دیدن کنید همچنین مخاطبان این سایت می توانند اخبار، نظرات، دیدگاه ها و دست نوشته های خود در رابطه با محکومیت این حرکت مذبوهانه و حمایت از اماکن متبرکه را به این سایت ارسال کنند.

کد خبر 213527
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز