چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۹:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت ایرانسل از روز شنبه 15 اردیبهشت مکالمات مشترکان خود را ثانیه‌ای محاسبه می‌کند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، بر اساس اعلام شرکت ایرانسل برای ایجاد شرایط یکسان برای مشترکان این شرکت در سراسر کشور، از شنبه 15 اردیبهشت طرح تعرفه مشترکان ایرانسل، به طرح تعرفه "پایه ثانیه‌ای" تغییر می‌کند.

براساس این طرح همه سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل به‌صورت پیش فرض با تعرفه "پایه ثانیه‌ای" تحویل مشترکان می‌شود و سیم کارت مشترکانی که تا به حال با طرح "پایه دقیقه‌ای" تنظیم شده بود نیز به صورت خودکار به طرح "پایه ثانیه‌ای" انتقال داده می‌شود.

شرکت ایرانسل به‌طور خودکار و کاملاً رایگان این تغییرات را انجام می‌دهد و مشترکان می‌توانند طرح تعرفه ثانیه‌ای تنظیم شده را به طرح دقیقه‌ای باز گردانند.

نرخ تعرفه‌های دقیقه و ثانیه‌ای ایرانسل عبارتند در سیم کارت‌های دائمی‌پایه ثانیه‌ای 10.41 ریال یعنی در هر دقیقه 625 ریال و پایه دقیقه‌ای (طرح فعلی) 499 ریال در هر دقیقه خواهد بود.

همچین نرخ مکالمات در سیم کارت‌های اعتباری ایرنسل پایه ثانیه‌ای 14.2 ریال، یعنی در هر دقیقه 852 ریال و پایه دقیقه‌ای (طرح فعلی) 620ریال در دقیقه است.

در تعرفه "پایه ثانیه‌ای" مدت زمان مکالمه دقیقاً برابر با تعداد ثانیه‌های مکالمه ثبت می‌شود و در تعرفه "پایه دقیقه‌ای" مدت مکالمه بر حسب واحدهای یک دقیقه‌ای محاسبه خواهد شد و بنابراین در صورتی که مکالمه پیش از کامل شدن واحد یک دقیقه‌ای به پایان برسد، کل واحد یک دقیقه منظور می‌شود.

با توجه به نرخ‌های پیش‌بینی شده، تعرفه "ثانیه‌ای" مناسب مشترکینی‌است که معمولاً مدت زمان مکالماتشان کوتاه است و تعرفه "دقیقه‌ای" نیز مناسب مکالمات تقریبی 2 و نیم دقیقه‌ای یا طولانی‌تر است.

کد خبر 21096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز