گروه اقتصادی: وحید صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار شنبه 14 بهمن، در جمع خبرنگاران گفت: اگر حدود 4 میلیون نفر متقاضی ثبت نام سیم‌کارت باشند ظرف شش ماه اول سال 86 همه سیم‌کارت‌ها واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه همه سرمایه‌گذاری‌های لازم برای توسعه شبکه و واگذاری سیم‌کارت‌های جدید انجام شده است، تاکید کرد:  طبق بررسی‌های انجام شده در  بازار کشور پیش‌بینی می‌‌شود که رقم ثبت‌نام سیم‌کارت‌های دولتی حداکثر به حدود 4میلیون برسد.

وی تاکید کرد: در این دوره برای تامین خواست و رفاه متقاضیان ثبت‌نام برنامه‌ریزی شده تا با روش‌های مختلف از جمله ثبت‌نام از طریق شبکه اینترنت و پایگاه اطلاع رسانی شرکت ارتباطات سیار امکان تامین رضایت مشتری فراهم شود. به گفته وی پیش ‌شماره سیم‌کارت های اعتباری دولتی  0912 است و رقم نخست پس از آن  9 در نظر گرفته شده است.

خصوصی سازی

صدوقی در مورد اجرای اصل 44 در شرکت ارتباطات سیار گفت: همه شرکت های بخش مخابرات یکجا واگذار می‌شود و 20 درصد سهام در اختیار دولت باقی می‌ماند. بخشی از سهام باقیمانده براساس تصمیم دولت به پرداخت‌کنندگان سپرده نزد شرکت مخابرات بابت تلفن ثابت و سیار واگذار می شود و بقیه بخشی در قالب سهم عدالت و بقیه در بورس عرضه می شود.

وی میزان سهام واگذاری به پرداخت‌کنندگان ودیعه را حدود 16 درصد اعلام کرد و گفت: سی‌درصد سهام باقیمانده نیز در چارچوب  سهام عدالت واگذار می شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار از بررسی قیمت‌های جدید در بخش ارتباطات سیار و قیمت‌های خدمات اعتباری خبر داد و گفت: همزمان با واگذاری ها بررسی قیمت‌ها نیز ادامه دارد که بزودی اعلام خواهد شد.

وی از ادامه اجرای طرح اصلاح اختلال در شبکه خبر داد و گفت: کار اصلاح از اتوبانها خاتمه یافته ولی همچنان به دلیل تغییرات ساختاری در شهر این شبکه با مشکلاتی روبروست. وی تاکید کرد که در حال حاضر کار اصلاح در خیابانهای اصلی همچنان ادامه دارد.

صدوقی وجود  اختلال در شبکه پیام کوتاه را تایید کرد ولی خاطرنشان ساخت، این اختلال و عدم ارسال و دریافت پیام کوتاه به دلیل مشکلات مشترکان است.

وی از برنامه رفع ترافیک در استان های پرازدحام در ایام نوروز، توسعه سرویس‌های جدید چون خدمات اینترنتی بر روی شبکه همراه  و توسعه پوشش شبکه در روستاهای کشور را از برنامه‌‌های آینده شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد.

تلفن های قاچاق

صدوقی در باره رواج گسترده تلفن های قاچاق در شبکه تلفن همراه کشور گفت: گوشی‌های قاچاق به راحتی در شبکه قابل شناسایی است ولی هنوز تصمیم جدیدی در این زمینه گرفته‌نشده‌است.

وی به خریداران گوشی توصیه کرد: از مراکز معتبر اقدام به خرید گوشی کنند که در صورت بروز مشکل امکان رسیدگی قانونی به مشکل برای دارندگان گوشی باشد.

کد خبر 14854

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز