گروه اقتصادی: ثبت نام سیمکارت‌های جدید دولتی از 12 بهمن با قیمت 288 هزارتومان در سراسر کشورآغاز می‌شود.

 مسئولان وزارت ارتباطات پیش از این اعلام کرده بودند که دراین دوره نیز واگذاری‌ها زودتر از دوره قبل و براساس قرعه‌کشی که در فروردین ماه انجام می‌شود، آغاز خواهد شد. در این دوره قرار است سیمکارت‌های اعتباری نیز از سوی شرکت ارتباطات سیار ثبت نام شود.
بر اساس این گزارش باقیمانده سیم‌کارت‌های ثبت‌ نامی‌سال 84 نیز 5 ماه زودتر و از روز پنجشنبه 28 دی ماه 85، آغاز شده است. شرکت ارتباطات سیار در اطلاعیه‌ای از ثبت‌نام کنندگان سیم‌کارت‌های همراه در سراسر کشور که تاکنون اولویت‌شان اعلام شده است خواست طبق برنامه  زمانی زیر، با همراه داشتن اصل فیش ثبت‌نامی‌ و مدرک‌ شناسایی معتبر، به محل ثبت‌نام خود مراجعه و نسبت به دریافت سیم‌کارت، اقدام نمایند. ثبت‌نام‌
کنندگان استان‌های بوشهر  و مرکزی از روز پنجشنبه مورخ 28/10/85 ، ثبت نام کنندگان استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان،  فارس و گیلان از روز شنبه 30/10/85، ثبت‌نام کنندگان استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خراسان رضوی از روز چهارشنبه 4/11/85، ثبت‌نام کنندگان استان‌های اصفهان، تهران و چهارمحال و بختیاری از روز یکشنبه 8/11/85 و ثبت‌نام کنندگان استان کرمان نیز در نیمه دوم بهمن ماه.
کد خبر 13722

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز