همشهری آنلاین: جمعی از سازمان‌های غیردولتی و مردم نهاد در بیانیه‌ای ضمن اعتراض به برگزاری جشن یکصد هزار نفری ستاد تسهیلات نوروزی در ورزشگاه آزادی، این حرکت را از جمله اهداف سیاسی و تبلیغاتی دانستند.

زنان

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از سازمان‌های مردم نهاد کشور در حوزه زنان با صدور بیانیه‌ای اعتراض خود را نسبت به برگزاری جشن یکصد هزار نفری ستاد تسهیلات در ورزشگاه آزادی اعلام کردند.

دراین بیانیه آمده است‌: «انجام چنین اقداماتی از سوی کارگزاران دولت آن هم در شرایط اقتصادی حساس کنونی و در حالیکه اقشار کم درآمد با شرایط معیشتی سختی دست به گریبانند، نشان دهنده وجود اهداف سیاسی پشت پرده این جریان به ظاهر فرهنگی است.

لازم است به دولت گوشزد نمود که برگزاری چنین برنامه‌های مردم گریز و پرهزینه در شرایطی که هنوز اقشار کم درآمد در وضعیت رنج و مضیقه هستند، چه توجیهی دارد؟ مگر نه اینکه حضرت امیرالمومنین علی (ع) می‌فرماید: بخشش نا به جای حکمرانان از اموال عمومی مسلمانان، ستم و خیانت است"، پس بهتر است در ماه‌های پایانی دولت به جای پیگیری مطامع سیاسی به دنبال این باشید که کارنامه درخشان تری ازخود جهت رسیدگی به مستضعفان که ولی نعمتان این انقلاب هستند به جای گذارید.

کارگزاران دولت بدانند پیروی از ولایت و سرلوحه قرار دادن ندای لبیک یا خامنه ای مبارزه با بی عدالتی و فساد اقتصادی است که مقام معظم رهبری (مدظله) بارها و بارها تأکید نموده اند نه اسراف و تبذیر و پرداختن به امور غیر ضروری

لذا ما سازمان‌های مردم نهاد ضمن اعتراض به برگزاری چنین همایش‌های پر هزینه و تبلیغاتی از دولت خواستاریم در این چند صباح باقی مانده به جای هزینه کردن برای بحث های تبلیغاتی، بودجه‌های باقی مانده را صرف طرح‌های ناتمام حوزه زنان که به دلیل کسر بودجه روی زمین مانده است ، نمایند و دست از برگزاری چنین همایش‌های گسترده به بهانه‌های مختلف برای نمایش و معرفی کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری بردارند و بدانید که برگزاری این گونه برنامه‌ها هیچ سودی به حال میراث در حال تخریب و گسترش صنعت گردشگری و صادرات صنایع دستی ندارد.»

کد خبر 209672
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز