مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون امور زنان و خانواده مرکز امور زنان ریاست جمهوری گفت: مرکز رصد وضعیت زنان و خانواده با هدف بررسی وضعیت زنان در استان‌ها و تهران در دستور کار قرار گرفت.

زنان

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، زهرا سجادی  در نشست خبری رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: مرکز رصد وضعیت زنان و خانواده یا اطلس خانواده یکی از کارهایی بود که در دستور کار معاونت خانواده قرار داشت.

وی ادامه داد: ما همواره با یکسری سنت‌های غلط و نفوذ فرهنگ‌های بیگانه مواجه هستیم که خانواده‌ها در مواجهه با آنها دچار مشکل می‌شوند و راه‌اندازی سامانه رصد وضعیت زنان با هدف شناسایی آسیب‌ها در از نظر فرهنگی تلاش می‌کند تا بانک اطلاعاتی جامعی را در اختیار پژوهشگران و سیاستگذاران قرار دهد.

معاون امور زنان و خانواده مرکز امور زنان تصریح کرد: مرکز رصد وضعیت زنان به صورت تفکیکی برای هر استان فعالیت خود را انجام می‌دهد و شاخص‌هایی مانند مسائل اقتصادی،آداب و رسوم و سنت‌ها و جمعیت را نیز در نظر می‌گیرد تا سیاستگذاران در امور زنان بتوانند با داشتن اطلاعاتی جامع بهترین‌ سیاست‌ها را اتخاذ کنند.

سجادی با اشاره به اهمیت بالای این آمار و اطلاعات گفت: هم اکنون اطلاعات ما در بخش زیادی تکمیل شده است و منتظر حمایت بخش امنیتی سایبری آن هستیم تا این اطلاعات از امنیت بالایی برخوردار بشود.

 

کد خبر 205100
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز