همشهری آنلاین: فراکسیون زنان وخانواده مجلس در بیانیه‌ای از فرمایشات رهبر معظم و فرزانه انقلاب که در پیامی به مناسبت کنگره گرامیداشت یاد و خاطره رشادت هفت هزار شهیده زن صادر شد تقدیر و تشکر کرد.

زنان

به گزارش خبرگزاری فارس، فراکسیون زنان وخانواده مجلس در بیانیه‌ای از فرمایشات رهبر معظم و فرزانه انقلاب که در پیامی به کنگره گرامیداشت یاد و خاطره رشادت هفت هزار شهیده زن صادر شد، تقدیر و تشکر کرد.

در این بیانیه آمده است: فرمایشات شیوا و حکیمانه و روشنگر رهبر معظم و فرزانه انقلاب که در پیام ایشان به کنگره گرامیداشت یاد و خاطره رشادت هفت هزار شهیده زن صادر گردید به واقع تفسیر واقعی و حقیقی از شجاعت، شکیبایی و صلابت زنان مسلمان در صحنه و عرصه‌های مختلف از انقلاب و نظام مقدم جمهوری اسلامی را به تصویر کشید.

اینک زنان و بانوان پرتلاش و متعهد کشورمان بویژه بانوان ایثارگر به خود می‌بالند که اینگونه مورد عنایت و توجه خاص رهبر فرزانه انقلاب قرار گرفته‌اند و این پیام گرانسنگ ایشان را به عنوان سند افتخاری در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی برای خود می‌دانند و تلاش می‌کنند تا با بصیرت و خلوص در رفتار و کردار و منش شرافتمندانه خود که زینت بخش بانوان این کشور بزرگ می‌باشد، پاسخ شایسته و در خور شأنی به پیام راهگشای مرشد و مراد خویش بدهند.

مقام معظم رهبری در این پیام در خصوص جایگاه بانوان رشیده نظام جمهوری اسلامی حق مطلب را ادا کردند و تصویری فصیح و بلیغ از چهره پرتوان زنان را به تصویر کشدند تا جهانیان نظاره‌گر سیمای پر استقامت و سرشار از رشادت زن مسلمان شوند و بدانند ایمان و عفت تا چه اندازه در عزم و اعتقاد راسخ بانوان تأثیرگذار خواهد بود.

اعضای فراکسیون زنان و خانواده مجلش شورای اسلامی ضمن تجلیل و سپاس از نقطه‌نظرات داهیانه، راهگشا و روشنگر مقام معظم رهبری که قلوب و جان همه ما را طراوتی تازه بخشید و همراه با تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب و امام راحل و ولی امر مسلمین در ادامه مسیر افتخار‌آمیز انقلاب اسلامی با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س)، حضرت زینب(س) و با الهام گرفتن از بانوان ایثارگر و شهید همچنان مصمم و پرصلابت گام بر می‌داریم.

امیدواریم همه زنان و بانوان جامعه با تبعیت کامل از فرامین رهبر معظم انقلاب همچون گذشته در نقش آفرینی در تمامی عرصه‌های کشور موفق و پیروز باشند.

کد خبر 205091
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز