مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور در استان بوشهر و ابراز همدردی با بازماندگان حادثه زلزله بوشهر از تشکیل کارگروه بررسی مشکلات زنان زلزله‌زده خبر داد.

مریم مجتهدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس گفت: پس از وقوع زلزله در استان بوشهر کار گروه بحران در این استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: کمیته بانوان که در زمان زلزله استان آذربایجان شرقی تشکیل شده بود با همت مشاور بانوان استان بوشهر نیز تشکیل شد تا از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات بانوان زلزله زده استفاده شود.

رئیس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، افزود: 3 هزار بسته بهداشتی مخصوص زنان نیز که توسط سازمان داوطلبان هلال احمر آماده شده بود در اختیار زنان قرار گرفت.

مجتهدزاده ادامه داد: امدادها و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفت و امروز مراسم ختم نیز با حضور بیش از 3 هزار نفر از بازماندگان زلزله در این استان برگزار شد و ما هم از طرف دولت در این مراسم شرکت کردیم و تا کنون با اکثر خانواده‌هایی که اعضای خانواده خود را از دست دادند دیدار داشتیم و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتیم.

وی خاطرنشان ساخت: هم اکنون در حال سفر به شنبه هستیم تا با تک تک خانواده‌های آسیب دیده دیدار داشته باشیم و بعد از ظهر نیز از بیمارستان‌ها بازدید می‌کنیم.

کد خبر 209669
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز