رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، تروریسم را زاییده مدیریت غیر الهی بر بشریت امروز و فاصله گرفتن قدرت‌ها از مسیر انبیاء دانست و گفت: امروز دنیای اسلام قربانی یک تروریسم سازمان یافته‌است.

به گزارش ایرنا، محمود احمدی نژاد، روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت در همایش دوروزه ، جهان اسلام ، قربانی تروریسم در ساختمان اجلاس سران تاکیدکرد: تروریسم یعنی کشتار بی‌گناهان برای دستیابی به اهداف شیطانی و نادیده گرفتن کرامت انسانها و حقوق آنان برای منافع عادی.

 رییس جمهوری تاکیدکرد: امروز متاسفانه برخی از قدرتهای زورگو در جهان با تولید سلاحهای گوناگون، بزرگترین عامل تهدید برای بشریت هستند و سازمانهای تروریستی در دامن قدرتهای مستکبر و زورگو ساخته می‌شوند. احمدی نژاد شرایط امروز جهان را بسیار نابهنجار و ناگوار توصیف کرد و گفت: عموم ملت‌ها به ویژه علما و فرهیختگان بشدت نگران حرمت کرامت انسانها هستند.

وی افزود:امروز سایه تهدید، زندگی را به کام ملت‌ها تلخ و ظلم و بی‌عدالتی و تهاجم و کشتار عرصه را بر مردم تنگ کرده به طوری که در یک سال گذشته کشتار مردم بی‌دفاع نسبت به سال قبل ،افزایش چشم‌گیری داشته است.

رییس جمهوری در ادامه با تاکید براینکه تضییع حقوق بندگان خدا و تجاوز به حقوق انسانها ، مغایر لطف و مرحمت الهی است ، گفت: همه کسانی که تحت تعلیمات الهی قرار گیرند قلب‌های رئوف و مهربانی دارند و به حقوق دیگران احترام می‌گذارند.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی ، جامعه لطف و برادری است و سیره پیامبر اسلام عطوفت ، کرامت و رحمت است . احمدی نژاد افزود: مسلمانان و همه خدا پرستان به وجود انبیاء الهی و نبی گرامی اسلام مفتخرند و مظهر عشق و محبت هستند.

رییس جمهوری افزود: متاسفیم که دشمنان اسلام این حقایق را کتمان کرده و تلاش می‌کنند که اسلام عزیز را دین خشونت و نامهربانی معرفی کنند، اما خورشید پنهان نخواهد ماند.

کد خبر 20949

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز