احمدی نژاد اعلام کرد: نیروهای جمهوری اسلامی ایران با اتکا به‌فناوری‌های داخلی از همه استقلال، تمامیت‌ارضی و منافع ملت ایران به‌طور قاطع دفاع می‌کنند.

 ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری گزارش داد: رئیس جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه 9 خرداد در بازدید از نمایشگاه "جلوه های خودباوری و اقتدار دفاعی " که اعضای هیات دولت نیز وی را همراهی می‌کردند ، اظهار داشت : متخصصان، صنعتگران، مدیریت دفاعی کشور، بسیار هوشمندانه و با اتکا به آخرین پژوهش‌های علمی نیازمندی‌های دفاعی در عرصه‌های الکترونیکی ، هوایی، زرهی و دفاع غیرعامل را طراحی کرده‌اند.

رییس شورای عالی امنیت ملی بااشاره به اینکه دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران با اجرای طرح‌های پژوهشی مستمر به سرعت در حال به‌روز شدن است گفت : جوانان ایرانی با فعالیت و تلاش در مرزهای دانش ضمن حذف موارد ضد بشری در تولیدات خود ، جنبه‌های دفاعی آن‌را تقویت می‌کنند که نشانه روحیه ایمانی و اعتقادی جوانان ایران اسلامی است.

احمدی نژاد بابیان اینکه بخش قابل توجهی از تولیدات نمایشگاه جلوه‌های خودباوری واقتدار دفاعی به‌توسعه صنعت کشور کمک می‌کند ، تاکید کرد : صنایع کشور در بخش‌های مختلف از پشتیبانی مناسب وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برخوردارند که بسیار ارزشمند است.

رییس جمهوری‌با اشاره به ‌اینکه صنایع دفاعی‌جمهوری اسلامی ایران مجموعه‌ای پر افتخار و قابل اتکا برای پیشرفت کل کشور است ، گفت: صنایع دفاع در گاز سوز کردن خودروها و ایجاد جایگاه‌های سوخت و تولید شیرآلات در صنعت نفت از نقش قابل توجهی برخوردار است.

احمدی نژاد همچنین با تاکید براینکه کسی جرات تعرض به ایران راندارد، تصریح کرد : علت اصلی ترس دشمنان ، انسجام و پایداری ملت ایران به عنوان منبع اصلی اقتدار ملی است.

رییس جمهوری‌با بیان اینکه دشمنان در طول ‪ ۲۸‬سال گذشته تحریم‌های اعلام شده و نشده را علیه ملت ایران اعمال کرده‌اند ، تاکید کرد : جوانان ایران اسلامی همواره فشارها و تهدیدها را به فرصت و به نفع ملت ایران تبدیل کرده و خواهند کرد.

احمدی‌نژاد ضمن تشکر و قدردانی از همه دست اندرکاران صنایع دفاعی کشور خاطرنشان کرد: دانشمندان و متخصصان جوان ایران اسلامی کالاهای تحریمی را به سرعت‌و با کیفیت بالاتر تولید می‌کنند و دراختیار ملت ایران قرار می‌دهند.

رییس جمهوری صبح روز چهارشنبه پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، به مدت ‪ ۵‬ساعت از نمایشگاه "جلوه‌های خودباوری و اقتدار دفاعی" و آخرین دستاوردها و توانمندی‌های فرزندان ملت ایران در عرصه دفاعی دیدن کرد.

کد خبر 23327

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز