همشهری آنلاین: رییس جمهور گفت: امروز نسل سوم بسیار عمیق ترو مومنانه تر اصول و آرمان های امام( ره) را دریافت کرده، پای این معیار ها ایستاده است و راه آن حضرت را مطالبه می‌کند.

به ‌گزارش ایرنا به نقل از دفتر امور رسانه‌های ریاست جمهوری ، احمدی‌نژاد سه‌شنبه هشتم خرداد در جمع اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام(ره)، امام‌خمینی (ره) را حقیقت جاری در هستی یاد کرد.

رییس جمهوری گفت: امام خمینی (ره) به ملت ایران و تمام دنیا درس کار برای خدا، توحید ناب، اخلاص و عبودیت داد. تفکر و دیدگاه آن حضرت هر روز درخشنده‌تر در عالم می‌تابد و کلام، فرهنگ، ادبیات و معیارهای امام، الگویی برای همه جهانیان شده است.

احمدی‌نژاد افزود: به فضل الهی، الگو، حرکت و کلام امام امروز در همه جای دنیا به واقعیت پیوسته و آرمان آن حضرت به آرمان قطعی ملت‌های دنیا تبدیل شده است.

رییس جمهوری حرکت امام را ادامه حرکت پیامبر اسلام (ص) و عاشورا دانست و خطاب به مسوولان گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت: گرامیداشت امام یک کار تشریفاتی متعارف مثل گرامیداشت یک شاعر، ادیب، هنرمند و قهرمان نیست بلکه معرفی ابعاد مکتب امام است.

احمدی نژاد همچنین با اشاره به اینکه مکتب امام برای سعادت زندگی همه بشریت است خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم همه مکتب و حرف امام را در یک کلمه خلاصه کنیم آن است که، امام حق، انسان کامل، امام معصوم، قطب عالم امکان و حقیقت و ثمره هستی است.


وی در ادامه با اشاره به علاقمندی سیاستمداران، دانشمندان و هنرمندان جهان به راه امام یادآور شد: نامه‌ها و پیامهای فراوانی از نقاط مختلف جهان به ما رسیده که از امام راحل به‌عنوان تنها راه رسیدن به حقیقت یاد شده است.

در ابتدای این دیدار انصار" رییس ستاد مرکز بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره)گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این ستاد برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم امسال ارایه کرد.

کد خبر 23217

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز