همشهری آنلاین: دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی چهار رقیب برای جریان اصولگرایی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری سال 92 برشمرد و گفت: اگر چهار جریان رقیب اصولگرایان به صحنه بیایند، اصولگرایان باید یک نامزد واحد معرفی کنند.

علیرضا زاکانی، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع اصولگرایان اصفهان چهار جریان رقیب اصولگرایان را برشمرده و اجماع فعلی اصولگرایان در زمینه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را بیان کرده که گزیده آن به نقل از فارس در ادامه آمده است.

  • رقبای جریان اصول‌گرایی را جریان فتنه و گروه انحرافی، مجموعه مرتبط با هاشمی و عوامل دوم خردادی تشکیل می‌دهند.
  • اگر چهار جریان رقیب اصولگرایان به صحنه بیایند، اصولگرایان باید یک نامزد واحد معرفی کنند و اگر به صحنه نیایند امکان تغییر در مواضع اصول‌گرایان وجود دارد. اصول‌گرایان به این نتیجه رسیده‌اند که بر اساس صحنه و حرکت رقبا عمل کنند و برنامه محوری بر اساس گفتمان‌های انقلاب اسلامی را به جای فردگرایی و حمایت از یک کاندیدا سرلوحه قرار دهند.
  • باید همه افراد و گروه‌های اصولگرا بر اساس رفتار رقبا و صحنه تصمیم‌گیری کنند و ملتزم باشند که منافع شخصی و گروهی جریان سیاسی خود را به گفتمان‌های انقلاب برتری ندهند.
  • صحنه آینده موقعیتی است که باید نقش‌آفرینی در آن به اقتضای صحنه و عملکرد رقبا باشد. اگر افرادی می‌گویند همه باید متحد شویم و به یک کاندیدا برسیم و تنها یک نامزد را حمایت کنیم، این غلط است، چون صحنه در شرایط فعلی تاریک و در هم است.
  • نخ تسبیح هدایت کشور و ستون فقرات دولت باید در دست اصول‌گرایانی باشد که معتقد واقعی به گفتمان‌های انقلاب اسلامی بوده و فدایی ولایت باشند.
کد خبر 204021
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز