همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور، انتخابات را فرصت هنرنمایی مجدد برای ملت ایران دانست و گفت: میزان مشارکت و نتیجه انتخابات نه تنها در فضای داخل کشور بلکه در خارج از مرزها و در تحولات منطقه موثر است و این انتخابات نه تنها برای دوستان بلکه برای دشمنان کشورمان هم پیام دارد.

به گزارش ایسنا، حسنعلی نوری در همایش آموزشی - توجیهی فرمانداران و بخشداران استان‌های اردبیل، ‌آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزود: همزمانی دو انتخابات در 24 خرداد ماه 1392 نیازمند تعامل، آموزش و شناخت مجریان انتخابات از قوانین انتخاباتی است و در همین راستا همایش‌های منطقه‌ای آموزش انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلیه مقدمات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات آتی به عمل آمده است، اظهار داشت: میثاق ما در برگزاری انتخابات، قانون‌مداری، امانتداری، عدالت‌محوری و مشارکت گسترده مردم در انتخابات است.

نوری افزود: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی مردم و تفرقه بین مسئولان است و به همین دلیل مسئولان باید با اتحاد و انسجام زمینه برگزاری باشکوه انتخابات را فراهم کنند تا با اعتقاد، ایمان و امید، انتخاباتی بزرگ و درخور شأن ملت بصیر ایران در 24 خرداد 92 رقم زده شود.

مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور با بیان اینکه «انقلاب اسلامی در نحوه شکل‌گیری شعارهای اساسی و در مسیر خود به جغرافیا محدود نیست و آرمان‌های جهانی را دنبال می‌کند» گفت: این انقلاب داعیه‌دار ایجاد بستری برای وقوع و رخداد انقلاب عظیم برای ذخیره بشر و اسلام است.

کد خبر 203713
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز