همشهری آنلاین: نایب‌رئیس جبهه اصلاح‌طلبان درباره نامه ارسال شده توسط دو جبهه اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان به رهبر معظم انقلاب گفت: در این نامه در خصوص انتخابات 92 و چگونگی فعال شدن احزاب در فضای انتخاباتی مباحثی طرح شده است.

محمدجواد حق شناس

مهر نوشت: محمدجواد حق‌شناس درباره دو جبهه ارسال‌کننده این نامه به رهبر انقلاب گفت: جبهه اصلاح‌طلبان متشکل از 18 حزب اصلاح‌طلب است که بر اساس ماده 10 و 12 کمیسیون احزاب مجوز فعالیت دارند. جبهه اعتدال‌گرایان نیز متشکل از 16 حزب اعتدال‌گراست که در انتخابات سال 84 و پس از آن در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حمایت کردند.

حق شناس با تاکید بر اینکه محور این نامه بیشتر مباحث انتخاباتی بوده است، اظهار داشت: در این نامه در خصوص انتخابات 92 و چگونگی فعال شدن احزاب در فضای انتخاباتی به منظور مشارکت حداکثری که مورد تأکید جریان اصلاح‌طلبی و مقامات ارشد نظام است مباحثی طرح شده است.

وی با تاکید بر اینکه نامزد نهایی مورد تایید جبهه اصلاح‌طلبان «سیدمحمد خاتمی» است، تاکید کرد: ما این موضوع را برای انتخابات سال 92 مصوب کرده‌ایم و اکنون منتظر پاسخ ایشان به تصمیم خود هستیم.

کد خبر 203856
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز