همشهری آنلاین: رئیس ستاد انتخابات جمعیت آبادگران جوان از ائتلاف این جمعیت با 10 تشکل صنفی و سیاسی برای ورود به انتخابات شوراهای شهر و روستا خبر داد و گفت: تاکنون 10 تشکل میثاق‌نامه جمعیت آبادگران را امضا کرده و ائتلاف مسنجمی تشکیل شده که امکان دارد تشکل‌های دیگری نیز به این ائتلاف بپیوندند.

به گزارش مهر، سیدمهدی صادق با اشاره به حضور جمعیت آبادگران جوان در دو دوره شورای شهر و روستا، در پاسخ به اینکه تا کنون چه تشکل‌هایی به ائتلاف آبادگران پیوسته‌اند، گفت: اسامی این تشکل‌ها پس از جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی در شورای راهبردی انتخابات شوراها و شورای مرکزی آبادگران اعلام خواهد شد؛ اما این ائتلاف قطعی است و با توجه به رایزنی‌هایی که در حال انجام است ممکن است گروه‌های دیگری به آن اضافه شوند و برخلاف دوره‌های گذشته در شهرستان‌ها و کلان‌شهرها نیز قصد داریم لیست ارائه دهیم.

صادق همچنین در مورد رایزنی با جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: رایزنی‌هایی با جبهه پیروان و حتی برخی چهره‌های شاخص غیر حزبی برای نهایی شدن فهرست داریم که البته هنوز به نتیجه نرسیده است. نتیجه این رایزنی‌ها بعد از پایان نشست‌های مشترک مشخص خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات جمعیت آبادگران همچنین در مورد انتخابات ریاست جمهوری گفت: به دلیل اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری هنوز تصمیم خور را نگرفته‌اند نمی‌توان از الآن تصمیم واضح و روشنی گرفت؛ لذا باید منتظر اعلام رسمی کاندیداها باشیم؛ اما قطعاً در صورت ورود آقای چمران به انتخابات معادلات فضای انتخاباتی تغییر خواهد کرد و اقبال و شانس وی بیشتر از سایر رقبای خود خواهد بود.

کد خبر 203709
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز