همشهری آنلاین: حوزه هنری استان تهران با 10 فیلم کوتاه و پویانمایی، در نخستین جشنواره فیلم و عکس «مد و لباس» شرکت می‌کند.

پوستر نمایش فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، این ده اثر کوتاه در قالبهای مستند، داستانی و پویانمایی، از منظرهای گوناگون، به مساله «پوشش زنان» می‌پردازند.

پوشش سنتی زنان ایرانی از کودکی تا پیری، مدلهای پوشش زنان شهرنشین ایرانی، تفاوتهای پوشش زنان ایرانی در محیطهای رسمی و غیررسمی، تاثیرات پوشش و رفتار زنان متاهل در زندگی شخصی آنان، پوشش زنان شاغل و ...، از موضوعات این ده فیلم و پویانمایی کوتاه هستند.

«چارقد» (شیرین قره‌‌داغی)، «به سوی روشنایی» (هورناز هنرور)، «لباس ایرانی» (کاوه قهرمان)، «کمی آنسوتر» (پوریا اسدی)، «زخم» (محمدجواد کاسه‌ساز)، «رنگینه» (حسن نقاشی)، «هدیه» (مجید امیری)، «آیفون»، «آسمان سپید» (بهنام بهادری) و «شنبه دوست داشتنی» (الهام ‌آقالری)، اسامی این ده فیلم هستند که حوزه هنری استان تهران به عنوان تهیه‌کننده، آن‌ها را در نخستین جشنواره فیلم و عکس «مد و لباس» شرکت می‌دهد.

نخستین جشنواره فیلم و عکس «مد و لباس» در سه بخش فیلم کوتاه مستند، عکس و فیلم‌نامه کوتاه، در اردیبهشت ماه سال 1392 به همت بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی و معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 202991

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز