سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخشی از مراحل تحقیقاتی و مقدماتی برای ساخت فیلم حضرت معصومه (س) انجام شده است و امیدواریم فیلمی در شان این بانوی بزرگ اسلام تهیه شود.

زیارتگاه

به گزارش ایرنا،سیدمحمد حسینی در نشست مشترک مسئولان و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در قم افزود: دولت نهم و دهم توجه ویژه ای به شهر مقدس قم و بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(س) داشته است.

وی بر ضرورت افزایش همکاری فرهنگی با آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) تاکید کرد و گفت: باید شرایط بهره مندی هرچه بیشتر زائران و علاقمندان داخل و خارج از کشور از فضای معنوی حرم مطهر دخت موسی بن جعفر (س) فراهم شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با راه اندازی پایگاه خبری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) نیز موافقت کرد و گفت: مردم کشورمان و دیگر مسلمانان باید در جریان اخبار، گزارش ها و فعالیت های علمی و فرهنگی آستان مقدسه حضرت معصومه (س) قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه آماده راه اندازی مجتمع فرهنگی دیجیتال در حرم مطهر حضرت معصومه (س) هستیم، تصریح کرد: احداث مرکز قرآنی و عرضه کتب دینی با زبان های مختلف از دیگر اقداماتی است که باید در حرم مطهر پیگیری شود.

نشست مشترک وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاونین و مدیران کل این وزارتخانه با شماری از مسئولین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)در قم برگزار شد و در آن برخی مسئولان به ارائه گزارشی از برنامه ها و اقدامات فرهنگی خود پرداختند.

 

کد خبر 204106

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز