همشهری آنلاین: محمدرضا ابوالحسنی تهیه‌کننده "تهران 1500" از نمایش این فیلم با سرگروهی استقلال از 23 اسفندماه در تهران و به‌طور همزمان در شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش مهر، تهیه‌کننده "تهران 1500" با اعلام این خبر در توضیح قطعی شدن اکران این فیلم سینمایی از تاریخ 23 اسفندماه،گفت: قرارداد اکران فیلم "تهران 1500" با سینما استقلال به عنوان سرگروه، روز گذشته بسته شد و متن قرارداد برای ثبت به شورای صنفی نمایش تحویل شد.

محمدرضا ابوالحسنی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های تبلیغاتی اکران این فیلم گفت: فیلم "تهران 1500" به لحاظ تبلیغاتی از جایگاه ویژه‌ای به عنوان نخستین فیلم انیمیشن برخوردار است بنابراین از همه ظرفیت‌های اکران در تهران و شهرستان استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: در نهایت امیدوارم این انیمیشین ایرانی با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شود. مخاطب در این فیلم با آینده ایران و به‌ویژه تهران در سال 1500 مواجه است و از آنجا که این فیلم با صنعت و هنر انیمیشن در سینمای ایران ساخته شده، خوب است که روی پرده دیده شود.

داستان "تهران 1500" به کارگردانی بهرام عظیمی درباره پیرمردی است به نام اکبر با بازی مهران مدیری که 160 سال سن دارد و در آستانه مرگ از نوه‌اش با بازی هدیه تهرانی که در کره ماه درس می‌خواند می‌خواهد به زمین برگردد و اول ازدواج کند و بعد مدرکی را پیدا کند مبنی‌بر اینکه او در دهه 1360 در نمایش‌های سیاه‌بازی حضور داشته است.

اکبر این گواهی را می‌خواهد برای اینکه آرزوی او این است که در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود. نوه او با ورود به ایران گرفتار دردسرهای شهر تهران در چند دهه بعد می‌شود و یک راننده تاکسی جوان با بازی بهرام رادان هم گرفتار عشق این خانم می‌شود...

کد خبر 203380

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز