شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، از دستگیری عضو اصلی باند بزرگ بین‌المللی مواد مخدر که چندی پیش به اتهام حمل 4 تن مواد مخدر تحت تعقیب بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار حسین آبادی تصریح کرد: عناصراصلی باندهدایت و پشتیبانی و ارسال محموله به کشورهای حوزه خلیج فارس و استان های جنوبی کشور را برعهده داشتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجاگفت: اعضای این باند بین‌المللی که در کشورهای عمان، امارات متحده عربی، بحرین، عربستان سعودی، یمن،‌ کویت،‌ قطر و استان های جنوبی ایرانی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس،‌ بوشهر و تهران فعالیت می‌کردند طی 4 ماه کار اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند.   

وی تصریح کرد: در بیست و هشتم فرودین ماه امسال، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس این باند را شناسایی کرده و با کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله 4 تنی حشیش توسط یک دستگاه لنج، مطلع شدند.

به گفته سردار حسین آبادی با توقیف این لنج طی یک عملیات غافلگیرانه در هرمزگان، 12 ملوان و خدمه لنج نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه عناصراصلی این باند در استان های فارس، تهران و سیستان و بلوچستان کار هدایت و پشتیبانی و ارسال محموله به کشورهای حوزه خلیج فارس و استان های جنوبی کشور را برعهده داشتند،‌ افزود: در ادامه این عملیات، تلاش ماموران پلیس برای دستگیری عناصر اصلی این باند ادامه داشت. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، خاطرنشان کرد: تا کنون 23 نفر در استان های تهران، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان دستگیر شدند و از آنان 4 دستگاه خودرو،‌ یک دستگاه لنج، 13 دستگاه تلفن همراه و 5 خط تلفن کشورهای حوزه خلیج فارس ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه چند تن از دستگیر شدگان از اتباع خارجی بودند، ‌خاطر نشان کرد: عضو اصلی این باند که ایرانی بود دیروز طی عملیاتی جداگانه در مخفیگاه خود به دام افتاد.

حسین آبادی، اعلام داشت: مرکزیت این عملیات توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس و با هدایت و پشتیبانی پلیس مبارزه بامواد مخدر ناجا و کمک های فرمانده انتظامی استان هرمزگان، دریابانی و مرزبانی هرمزگان، پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان و پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان و بوشهر انجام گرفت.

کد خبر 20151

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز