همشهری آنلاین: عضو کمیسیون صنایع مجلس از تهیه طرح تحقیق و تفحص از خودروسازان با 51 امضا و تحویل آن به هیات رئیسه خبر داد.

 

به گزارش مهر، سید محمد بیاتیان نماینده بیجار عضو کمیسیون صنایع مجلس  از طرح تحقیق و تفحص از شرکت های خودروسازی خبر داد.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت نابسامان خودرو مدیریت این بخش، تعامل خودروسازان و قطعه سازان و کیفیت پایین خودروها طرح تحقیق و تفحص از خودروسازان توسط 5 نفر از نمایندگان مجلس نوشته شد و بعد از تایید کمیسیون صنایع به هیات رئیسه ارجاع داده شد.

این عضو کمیسیون صنایع در ادامه افزود: چون این طرح در نوبت عادی به هیات رئیسه ارجاع شد، بیم این می رود که اهمیت خود را به خاطر گذر زمان از دست بدهد به همین خاطر بعد از جمع آوری 51 امضا این طرح امروز به هیات رئیسه تقدیم شد تا ماده 104 آیین نامه اعمال شود.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق قانون با این تعداد امضا، باید این طرح خارج از نوبت مورد بررسی قرار بگیرد چرا که مجلس بر روی این موضوع حساس بوده و جامعه نیز منتظر اقدامات مجلس برای ساماندهی وضعیت خودرو است.

بیاتیان همچنین اظهار داشت: به محض اینکه هیات رئیسه نامه را تحویل بگیرد ظرف 48 ساعت باید پیش نویس طرح آماده شده و در اختیار نمایندگان قرار بگیرد و در اولین جلسه علنی یعنی یکشنبه هفته آینده طرح تحقیق و تفحص از خودروسازان در صحن علنی مطرح می شود تا در این خصوص رای گیری به عمل آید.

کد خبر 201336

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز