همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از آغاز عرضه خودرو با قیمت‌های جدید از روز شنبه خبر داد.

ایسنا نوشت: شهرام میرآخورلو در پاسخ به اینکه نمایندگی‌های فروش خودروسازان از توقف عرضه خودرو در دو سه هفته اخیر خبر داده‌اند، اظهار کرد: از روز شنبه عرضه خودرو به قیمت‌ مبادلاتی از سوی خودروسازان آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه با افزایش تولید خودرو قیمت این محصول در بازار کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: قیمت‌های تجاری تمام خودروها به زودی در سامانه اطلاع‌رسانی 124 ثبت خواهد شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در پاسخ به اینکه آیا قیمت‌های محاسباتی خودروها به صورت عمومی اعلام می‌شود؟ اظهار کرد: خودروها بر مبنای قیمت تجاری در بازار عرضه خواهند شد بنابراین لزومی به اعلام قیمت‌های محاسباتی وجود ندارد.

میرآخورلو تصریح کرد: البته قطعا شاهد افت تدریجی قیمت‌ تجاری خودروها در بازار خواهیم بود. بنابراین قیمت‌های تجاری درج شده در سامانه 124 در زمان‌های مختلف متناسب با تغییر قیمت‌ها در بازار تغییر کرده و به روز خواهد شد.

مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پیش از این تاکید کرده بود که قیمت‌های فعلی در بازار خودرو کاذب بوده و به زودی کاهش خواهد یافت.

کد خبر 200391
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز