مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: با آغاز فروش ویژه از سوی خودروسازان و افزایش عرضه پیش‌بینی می‌شود قیمت این محصول در بازار کاهش یابد.

ایسنا نوشت: خودروسازان هر ساله در ایام دهه فجر محصولات خود را در شرایط فروش ویژه به صورت تحویل فوری یا پیش فروش عرضه می‌کنند.

پیش از این نیز رییس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودروی کشور از فروش ویژه خودروسازان در دهه فجر خبر داده و گفته بود: ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو علاوه بر افزایش تدریجی عرضه‌ تا پایان سال در مناسبت‌هایی چون 22 بهمن فروش ویژه خواهند داشت که این موضوع تاثیر مثبتی بر کنترل قیمت‌ها در بازار آزاد خودرو دارد.

حسن زمانی‌ افشار پیش‌بینی کرده بود که اگر تولید‌کنندگان داخلی تولید و عرضه خودرو به بازار را افزایش دهند تا پایان سال تغییری در قیمت خودروهای داخلی نخواهیم داشت که البته در دو هفته اخیر به دلیل توقف عرضه از سوی خودروسازان این پیش‌بینی محقق نشد.

به هر حال امسال نیز ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو شرایط ویژه‌ای را برای فروش محصولات خود در دهه فجر اعلام کرده‌اند که با توجه به رشد بی رویه قیمت‌ها در چند هفته اخیر تاثیر مثبتی بر بازار خواهد داشت.

البته شرایط فروش ویژه‌ای که خودروسازان تاکنون اعلام کرده‌اند بیشتر مربوط به پیش فروش محصولات در بازه‌های زمانی تحویل چند ماهه است.

کد خبر 199679
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز