همشهری آنلاین: در پی برگزاری سومین دوسالانه عکس فرش دستباف ایران، وب‌سایت این دوسالانه به‌نشانی www.carpetbiennial.ir راه‌اندازی شد.

فرش دستباف

به‌ گزارش ایسنا، محسن زین‌العابدینی، دبیر سومین دوسالانه عکس فرش دستباف ایران با اعلام راه‌اندازی وب‌سایت دوسالانه عکس فرش دستباف ایران به‌نشانی فوق خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته این وب‌سایت نسبت به وب‌سایت‌ دوره‌های قبل امکان ارسال عکس است.

وی در همین راستا ادامه داد: عکاسان می‌توانند پس از ثبت نام در سایت جشنواره به‌ راحتی عکس‌های خود را با توجه به اطلاعات داده شده در صفحات این وب‌سایت ارسال کنند.

البته باید اعلام کرد که همچون دوره‌های قبل، امکان ارسال عکس از طریق پست نیز وجود دارد.

دبیر سومین دوسالانه عکس فرش دستباف ایران افزود: با توجه به این موضوع که امکان شرکت عکاسان سایر نقاط جهان در این دوره از دوسالانه نیز وجود دارد نسخه انگلیسی زبان این وب‌سایت در روزهای آینده راه‌اندازی خواهد‌شد.

مقدمات برگزاری سومین دوسالانه عکس فرش دستباف ایران در حال انجام است و عکاسان می‌توانند تا 28 بهمن ماه سال جاری آثار خود را جهت شرکت در این دوسالانه ارسال کنند.

وی در پایان یادآورشد: از محورهای این دوسالانه عکس می‌توان به فرش و ابعاد مختلف هنری آن همچون طرح و نقش، رنگ‌بندی، کیفیت و بافت، فرش و اعتقادات مانند نگاهی به باورها و آداب و رسوم اقوام مختلف ایرانی در ارتباط با فرش، فرش و اقتصاد چون صادرات، ترانزیت، فروش در بازارهای جهانی، نقش فرش در امرار معاش عشایر و ارتباط زندگی این اقوام با فرش، فرش و دکوراسیون داخی، فرش و اشتغال‌زایی، فرش و گردشگری، فرش و فرایند تولید همچون پشم‌چینی، نخ‌ریسی، رنگرزی، فرش و حضور در زندگی (نگاهی به کاربردهای فرش)، فرش و روستا، فرش و نمایشگاه و فرش دستباف ایران در سایر نقاط جهان اشاره کرد.

 

کد خبر 198564

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز