همشهری آنلاین: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «سرزمین عجایب» با نمایشگاه گردانی هادی جوادی عصر جمعه 10 آذر ماه در گالری شکوه برپا می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه 9 هنرمند صاحب سبک تازه ترین آثار خود را برای اولین بار به تماشای عموم می‌گذارند؛ آثاری که در خلق محیطی وهم آلود و عجیب،اشتراک معنی دارند.

در این نمایشگاه از هر یک از هنرمندان واحد خاکدان،طاهره صمدی طاری،وحید چمانی،داریوش قره زاد،شهریار احمدی،دانا نهداران،محمد طباطبایی،سعید احمد زاده و مصطفی چوبتراش یک تا دو اثر به روی دیوار گالری شکوه می‌رود.

هادی جوادی نمایشگاه گردان «سرزمین عجایب»در چیدمان این هنرمندان و نیز انتخاب آثارشان بر دو تم موازی تاکید دارد؛ او در پی ارایه تصویری از سرگشتگی انسان معاصر است و امیدوار است در این نمایشگاه به لطف آثار این هنرمندان طراز اول،روی از چیستی این سرگشتگی تاریخی رصد شود و به موازات آن از تکاپوی بی پایان انسان معاصر که در تنهایی و انزوا به سر می‌برد نیز رونمایی شود.

«سرزمین عجایب» نمایشگاهی در مجموع فیگوراتیو با رویکرد معاصر است که جهان بینی و سبک های نقاشانه مختلف از رئالیسم جادویی گرفته تا حتی آبستره معاصر را در بر می‌گیرد.

این نمایشگاه به مدت سه هفته در گالری شکوه واقع در فرمانیه،بلوار اندرزگو،کوچه امیر نوری،پلاک 19 به روی دیوار است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 از آن دیدن کنند.

کد خبر 192372

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز