همشهری آنلاین: نمایشگاهی از آثار هنرمندان معاصر ایران با عنوان "حدیث بیقراری" در رشته‌های،نگارگری،خوشنویسی،نقاشی، نقاشی قهوه‌خانه‌ای، نقاشیخط و چیدمان با مضامین حماسه کربلا از روز یکشنبه 12 آذرماه ساعت 16 در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی‌آید.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه، آثار خوشنویسی به صورت کتیبه های عاشورایی، آثار نقاشان معاصر ایران و آثار نقاشی های خلق شده با مضامین حماسه کربلا و در زمینه نگارگری،هنرهای سنتی و همچنین مروری بر آثار نقاشی قهوه‌‌خانه‌ای با نمایش آثاری از گنجینه هنرهای معاصر تهران در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

نمایشگاه "حدیث بیقراری" با همکاری موزه هنرهای دینی امام علی(ع) تا 30 آذرماه همه روزه از ساعت 10 تا 18 به جز جمعه‌ها و ایام تعطیل در موزه هنرهای معاصر تهران برقرار است.

در این نمایشگاه آثاری از محمود جوادی پور، کرمعلی شیرازی، احمد وکیلی، رضا مافی، جلیل رسولی، حسن اسماعیل زاده، محمدحسین حلیمی، روح الله مفیدی، عباس بلوکی فر، محمد مدبر، کاظم چلیپا، حبیب الله صادقی، اسفندیار احمدیه، بهنام کامرانی، خسرو خسروی، محمد تجویدی، مرتضی ممیز، پرویز کلانتری، صداقت جباری، مرتضی اسدی و... به نمایش در می‌آید.

 

 

کد خبر 192838

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز