همشهری آنلاین: حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، سه اصل هماهنگی با رهبری، مدیریت قوی برای اداره کشور و ارزشی بودن را از اوصاف یک رئیس جمهور شایسته و کارآمد دانست که از نظرسنجی‌های مردمی خارج شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در جمع پاسداران سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین که در محل تیپ 82 گرد هم آمده بودند، اظهار کرد: امروز نبرد متقارن به نبرد نامتقارن تبدیل شده و یک جریانی به نام حزب‌الله بزرگترین طرح خاورمیانه را به هم می‌زند وقتی موشک‌های حماس به تل آویو برسد مشخص است اوضاع برای صهیونیست‌ها چقدر رقت‌بار شده و این تغییر و تحمیل شرایط سخت و ذلت‌بار بر رژیم صهیونیستی نیز از برکات انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سپاه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به تحولات سوریه و حضور تروریست ها در این کشور اظهار داشت: دو سال است که دلارهای قطر و عربستان همراه با توان مدیریتی ترکیه و سلاح‌های غربی برای سرنگونی سوریه و ایجاد فتنه در این کشور به کار گرفته شده‌اند و برای به اصطلاح مقابله با هلال شیعی در صدد شکل دادن هلال اخوان‌المسلمین هستند.

وی افزود: امروز به رغم برخی تضادها بین سلفی‌ها با اخوانی‌ها و نیز ترکیه با مصر، در یک جبهه واحد برای مقابله با هلال شیعی در کنار یکدیگر قرار گرفته و در صدد ضربه زدن و سقوط حکومت سوریه هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه جنگ غیر مستقیم از شیوه‌های جنگی غرب علیه اسلام و جمهوری اسلامی ایران است یادآور شد: آنهایی که حرف از تغییر دیپلماسی، نظام و رابطه با آمریکا می‌زنند، باید بدانند آمریکایی‌ها پول‌های همین کشورها را با اسلام هراسی و شیعه‌هراسی خرج می‌کنند تا به اهداف و مقاصد خود دست پیدا کنند.

وی در ادامه با تشریح مسائل سیاسی روز عنوان کرد: اصول‌گرایی در شخص احمدی‌نژاد خلاصه نمی‌شود بلکه اصول‌گرایی یک طیف عظیم در جامعه است که 11 سال این جریان در کشور کار کرده و دستاوردهای مطلوبی را در عرضه داخلی و بین‌المللی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به این مطلب که بین اصولگرایی و اصولگرایان تفاوت وجود دارد خاطرنشان کرد: همانگونه که بین اسلام و مسلمانان می‌تواند تفاوت وجود داشته باشد بین اصولگرایان و اصولگرایی نیز تفاوت وجود دارد ولی آنچه که مهم است این است که اصولگرایی ارزشمند بوده و باید حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه هر چه که خوب است باید ترویج یافته و هر چه که بد است باید از بین برود اظهار داشت: این مردم بودند که مدیریت کشور را به دست جریان اصولگرایی سپردند و امروز در این مقطع حساس که دشمن در عراق به دنبال ایجاد ناامنی و در ترکیه، سوریه و دیگر کشورهای همسایه در پی اهداف شوم خود می‌باشد کشور نیاز به وحدت و انسجام دارد و این همدلی و اتحاد بین مردم و مسئولین از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی یادآور شد: شکستن خط مقاومت در منطقه مهار و کنترل بیداری اسلامی، تغییر در ساختار از طریق فشار و تغییر محاسبات از اهداف دشمنان است و در این برهه این مدیران ارزشی هستند که استقامت و ایستادگی می‌کنند، فشارها نباید در اراده مسئولین تأثیرگذار باشد همانطور که در اراده مقام معظم رهبری تأثیرگذار نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه، در پایان با اشاره به موفقیت اصولگرایان در اداره کشور، سه اصل هماهنگی با رهبری، مدیریت قوی برای اداره کشور و ارزشی بودن را از اوصاف یک رئیس جمهور شایسته و کارآمد دانست که از نظرسنجی‌های مردمی خارج شده است، خاطرنشان کرد: انتخابات آینده بی‌تردید انتخاباتی با شکوه و پرشور خواهد بود.

 

 

کد خبر 191649
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز