همشهری آنلاین: برای انتخابات ریاست جمهوری افراد باید به منظور مذاکره، اعلام تمایل کنند و ما از جانب این تشکل دنبال شخص خاصی نخواهیم رفت.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفت: تشکل آبادگران جوان برای انتخابات آتی ستادی تشکیل داده است که بخشی از آن مربوط به انتخابات شورا‌ها و بخش دیگر در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری است.

حسن بیادی در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اعلام خبر تشکیل ستاد انتخاباتی جمعیت آبادگران جوان تصریح کرد: این تشکل همچنین قرار است تا طی برنامه‌ای معین با روسای احزاب و جمعیت‌های سیاسی در خصوص انتخابات شورا‌ها دیدار و تبادل نظر کند.

عضو شورای شهر تهران، ادامه داد: در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز اعلام می‌کنیم که آمادگی این را داریم تا با هر فردی که تمایل به حضور در عرصه را داشته باشد، مذاکره کنیم. بنابراین اگرچه برای انتخابات شورا‌ها تلاش می‌کنیم تا با گروه‌ها گفت‌و‌گو کنیم اما برای انتخابات ریاست جمهوری افراد باید به منظور مذاکره، اعلام تمایل کنند و ما از جانب این تشکل دنبال شخص خاصی نخواهیم رفت.

بیادی با بیان اینکه جمعیت آبادگران برای ورود در انتخابات میثاق نامه‌ای تهیه کره است، گفت: خدمت رسانی صادقانه به مردم محور این میثاق نامه است و افرا باید پیش از کاندید شدن آن را بپذیرند در واقع این تشکل شاخص‌های افرادی را که شایسته هستند اعلام می‌کند و اصرار وجود ندارد تا افرادی که وارد ستاد می‌شوند حتما عضو جمعیت ما باشند.

دبیرکل جمعیت آبادگران همچنین از دیدار این تشکل با جامعه اسلامی مهندسین خبر داد و گفت: امروز در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها با مسئولان این تشکل دیدار و گفت‌و‌گو خواهیم داشت.

کد خبر 191506
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز