همشهری آنلاین: نماینده اصلاح طلب مجلس نهم درباره تصمیم خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات گفت: بنده از طرف آقای خاتمی حرفی نمی‌زنم اما لازم است به گلایه ایشان از برخی رسانه‌های اصولگرا که خودشان را اخلاق‌گرا می‌دادند اشاره کنم.

محمدرضا تابش ادامه داد: این سایت‌ها جسته و گریخته مطالبی به نقل از آقای خاتمی عنوان می‌کنند که موضع ایشان نیست البته شاید امدادهای غیبی موجب کشف این سخنان می‌شود.

وی افزود: امیدوارم مطبوعات و رسانه‌ها اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند و قبل از اینکه سخنی را مطرح کنند سند و مدرک ارائه دهند زیرا این مسائل از رسانه‌های بانام و نشان پذیرفته شدنی نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به این مطلب که موضع خاتمی را برای کاندیداتوری نمی‌دانم گفت: اما این موضوع را می‌دانم که موضع آقای خاتمی در مورد انتخابات این است که زمینه باید برای مشارکت حداکثری مردم و خروج کشور از این وضعیت نامطلوب فراهم شود.

نابش اظهار داشت: اصلاح طلبان تاکید دارند خاتمی در انتخابات حضور پیدا کند زیرا ایشان انسان منظمی است که در توده‌های مردم پایگاه و جایگاه بالایی دارد و اقبال کشورهای دیگر هم نسبت به آقای خاتمی خوب است لذا در مجموع در این برهه از زمان خاتمی می‌تواند کشور را از بحران خارج کند.

وی درباره نشست اخیر مردمسالاری نیز گفت: بنده به دلیل بیماری مادر نتوانستم در نشست کواکبیان حضور پیدا کنم اما به هر حال باید اصلاح طلبان یک جلسه جامع و فراگیری داشته باشند.

وی علت عدم حضور چهره‌های شاخص در این جلسه را نامناسب دانستن زمینه برای مشارکت اصلاح طلبان در انتخابات ذکر کرد و افزود: خوب است که گروه‌های کوچکی از اصلاح طلبان قصد فعالیت و ایجاد وفاق را دارند اما همانطور که اشاره کردم باید یک جلسه فراگیری ترتیب داده شود تا همه سران جبهه اصلاحات در آن حضور پیدا کنند.

کد خبر 190953
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز