همشهری‌آنلاین: نخستین روز از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با برتری خانگی تیم‌های مس، آلومینیوم، راه‌آهن و پیکان خاتمه یافت.

به گزارش ایسنا، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، شنبه 27 آبان با انجام چهار دیدار در تهران، کرمان و هرمزگان به پایان رسید که در پایان، هر چهار میزبان موفق شدند در برابر حریفان خود به برتری دست پیدا کنند. بر این اساس تیم‌های مس، آلومینیوم، راه‌آهن و پیکان به ترتیب برابر تیم‌های فجرسپاسی، گهر دورود،‌ نفت آبادان و ملوان به پیروزی رسیدند.

دیدار دو تیم مس و فجرسپاسی در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال،‌ با برتری یک بر صفر کرمانی‌ها به پایان رسید. تک گل مس را در این بازی رضا عنایتی در دقیقه 34 وارد دروازه تیم شیرازی کرد. مس با این پیروزی 19 امتیازی شد تا موقتا پرسپولیس 17 امتیازی را پشت سر بگذارد و جای این تیم را در رده یازدهم جدول از آن خود کند. فجرسپاسی هم با شکستی که متحمل آن شد همچنان با 23 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند تا منتظر نتایج سایر دیدارهای این هفته باشد.

شاگردان عبدالله ویسی که در بازی قبل خود شکست تحقیرآمیز 6 بر صفر را برابر پرسپولیس متحمل شده بودند در برابر ملوان، تیم دوم جدول رده‌بندی به میدان رفتند و موفق شدند با تک گل ژوسلی فریرا در دقیقه 63، حریف خود را شکست دهند. پیکان با این پیروزی 18 امتیازی شد و موقتا تا رده دوازدهم جدول بالا آمد اما باید منتظر نتایج سایر بازی‌های این هفته بماند تا در صورت ناکامی رقبا بتواند جایگاه خود را در این رده حفظ کند. ملوان هم 25 امتیازی باقی ماند و شانس صدرنشینی موقت را از دست داد.

در دیگر دیدار امروز (شنبه) که هم‌زمان با دیدار پیکان و ملوان برگزار شد، راه‌آهن توانست با نتیجه 2 بر یک از سد نفت آبادان بگذرد و خود را به رده‌های بالاتر جدول برساند. گل‌های این بازی را روح‌الله عرب (68) برای نفت و بهادر عبدی (23) و فرزاد آشوبی (70) برای راه‌آهن به ثمر رساندند. راه‌آهن با این پیروزی 22 امتیازی شد تا با خیز بلندی خود را به رده ششم جدول برساند. نفت آبادان هم که این روزها حال و روز خوشی ندارد با این شکست 9 امتیازی باقی ماند تا همچنان در رده یکی مانده به آخر جای بگیرد.

آلومینیوم هرمزگان و استیل‌آذین گهر دورود، دو تیمی که امسال به لیگ برتر راه یافته‌اند به دیدار هم رفتند که در پایان، نماینده هرمزگان موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد. تک گل این بازی را هادی دهقانی در دقیقه 23 به ثمر رساند تا سه امتیاز بازی را به حساب تیمش واریز کند. آلومینیوم با این پیروزی 15 امتیازی شد اما همچنان در جایگاه پانزدهم جدول باقی ماند. گهر دورود هم که بازنده این بازی بود کماکان با 8 امتیاز قعرنشین بلامنازع لیگ برتر است.

برنامه سایر دیدارهای هفته پانزدهم
  • یک‌شنبه 28 آبان ماه
  1. داماش - نفت تهران، ساعت 15:15، ورزشگاه شهید عضدی رشت
  2. سایپا - صبا، ساعت 15:15، ورزشگاه انقلاب کرج
  3. سپاهان - استقلال،‌ ساعت 15:15، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
  4. فولاد - تراکتورسازی، ساعت 16:40، ورزشگاه تختی اهواز
  • دوشنبه 29 آبان ماه
  1. پرسپولیس - ذوب‌آهن، ساعت 17:30، ورزشگاه آزادی تهران
کد خبر 191569
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز