همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در آخرین بازی هفته پانزدهم توانست بازی باخته را به یک پیروزی تبدیل کند.

پرسپولیس ذوب آهن

به گزارش همشهری آنلاین، در آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر پرسپولیس تهران میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود. بازی که آغازی متعادل داشت روی یک اشتباه دفاعی پرسپولیس به گل زیبای پیام صادفی در دقیقه 6 تبدیل شد.

سرخ‌پوشان که هنوز به خود نیامده بودند در دقیقه 15 بازی دومین گل را توسط دفاع خودشان وارد دروازه دیدند تا به دنبال یک روز کابوس‌وار باشند.

بعد از این گل بازیکنان پرسپولیس عملا میدان‌دار بازی بودند اما حملات آنها تاثیری نداشت تا اینکه در دقیقه 26 سعید‌ عبد‌الله پور روی یک خطا با کارت قرمز از بازی اخراج شد. سرانجام مهدی‌کیا در دقیقه پایانی نیمه اول گل تیم‌اش را به ثمر رساند.

پرسپولیس مقابل تیم ده‌نفره ذوب‌آ‌هن نیمه دوم را هجومی‌تر آغاز کرد تا اینکه همامی دوروازه‌بان اصفهانی‌ها که روز خوبی را پشت سر گذاشته بود مجبور شد روی ‌هادی نوروزی خطای مستقیم انجام دهد. اگر چه این ضربه پنالتی را مهدوی‌کیا نتوانست به گل تبدیل کند اما مجازات آن از سوی داور اخراج دروازه‌بان و نه نفره شدن تیم ذوب‌آهن بود. در ادامه بازی بازیکنان ذوب‌آهن عملا فقط مدافع بودند و پرسپولیسی‌ها مهاجمانی نا کام تا اینکه ابتدا محمد نوری و سپس در ثانیه‌های پایانی بازی انصاری‌فر دوگل به ثمر رساندند تا روند رو به جلوی سرخپوشان تداوم پیدا کند

 

کد خبر 191847
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز