همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر پیکان به قهرمانی نیم‌فصل نزدیک شد. تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پیکان رفت. بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. سایر نتایج:

ss

ss

استقلال 2 پیکان  صفر
سپاهان 2 گهر دورود 1
راه آهن 1 مس 1

چه گفتند؟

  • سرمربی تیم فوتبال گهر درود گفت: ما بازی بسیار خوبی برابر تیم سپاهان انجام دادیم و خوشحالیم که روز به روز بهتر می‌شویم. به گزارش ایسنا، محمد مایلی کهن در نشست خبری پس از بازی تیم‌های گهر درود و سپاهان اصفهان اظهار کرد: ما امروز بازی بسیار خوبی برابر تیم قدرتمند سپاهان انجام دادیم چرا که سپاهان در بالای جدول است و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. اما متاسفانه به حوادث فوتبال باختیم و یک امتیاز حق مسلم ما بود. سعی می‌کنیم با تلاش بیشتر جبران محبت‌های مجموعه گهر را بکنیم.
  • سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ما می‌دانستیم که بازی بسیار مشکلی با تیم گهر داریم، به همین خاطر با سازمان دهی خیلی قوی وارد این بازی شدیم. زلاتکو کرانچار در نشست خبری پس از بازی تیم‌های سپاهان و گهر درود اظهار کرد: بعد از بازی بسیار خوبمان برابر استقلال می‌دانستیم که این بازی مشکلات خاص خودش را دارد و واقعیت هم این بود که این چهار روز باقیمانده‌ای که با گهر داشتیم فقط از لحاظ روحی روی بازیکنانمان کار کردیم که سراسر با انگیزه وارد این بازی شوند. تیم گهر درود علیرغم تمام فشارهایی که تحمل کرد بسیار خوب کار دفاعی را انجام داد اما سرانجام گل پیروزی را به ثمر رساندیم و به بازیکنان خود تبریک می‌گویم که توانستند پیروز این بازی شوند.
  • سرمربی تیم راه آهن پس از تساوی تیمش برابر مس کرمان گفت که استحقاق تیمش در بازی امروز بیش از یک امتیاز بوده است. علی دایی در نشست خبری پس از بازی با مس کرمان بیان کرد: تا وقتی که مس به گل نرسیده بود، بازی متعادل بود اما اولین توپی که روی دروازه ما آمد تبدیل به گل شد. بعد از آن هم سه موقعیت خوب داشتیم که یکی از آنها به تیر خورد، دیگری از جلوی شش قدم به اوت رفت و سومی را هم شیری از دست داد. وی ادامه داد: در نیمه دوم نیز تلاشهای زیادی کردیم اما در همان فشارهایی که ما می‌آوردیم مس صاحب ضد حمله شد و ما شانس آوردیم که این توپ گل نشد اما در بقیه دقایق ما بهتر بودیم و با تعویض‌هایی که انجام از هافبک دفاعی کم و به خط حمله اضافه کردیم تا در نهایت به گل رسیدیم. همچنین اگر باهوش بودیم بازی را می‌بردیم و استحقاق بیشتر از یک امتیاز را داشتیم اما فوتبال همین است. ما می‌توانستیم نتیجه را عوض کنیم اما راحت گل می‌خوریم و به زور گل می‌زنیم. این مشکل ماست و باید آن را تقویت کنیم.
  • سرمربی تیم فوتبال مس کرمان هم گفت: در تساوی برابر راه‌آهن موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و معتقدم برای عدم کسب 3 امتیاز همه مقصر هستند. به گزارش فارس ابراهیم قاسمپور پس از تساوی یک بر یک برابر راه‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: ما تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و به گل پیروزی برسیم.
کد خبر 192160
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز