همشهری آنلاین: استقلال تهران توانست پس از یازده سال تیم سپاهان را در اصفهان شکست دهد.

لیگ برتر

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از بازی‌های پرهیجان هفته پانزدهم لیگ استقلال تهران در حالی به مصاف سپاهان رفت که از یازده سال پیش تا کنون نتوانسته بود این تیم را در خانه‌اش شکست دهد.

این بازی نیز به روال همیشگی آن پرحرارت و شاداب آغاز شد و این زرد پوشان اصفهانی بودند که برتری خود را به رخ کشیدند اما در یک رفت و برگشت اتفاقی خسرو حیدری توانست در دقیقه 15بازی گل برتری آبی پوشان پایتخت را به ثمر برساند.

بعد از این گل بازیکنان سپاهان بر تلاش خود افزودند اما درخشش مهدی رحمتی در هر دو نیمه مانع از آن شد که دروازه استقلال فروریزد.

در وقت‌های اضافه درگیری خلعتبری با بازیکنان استقلال به اخراج جواد نکونام انجامید. در یکی از صحنه‌هایی که خلعتبری صاحب توپ بود با بازیکنان حریف درگیر شد که جواد نکونام وارد این درگیری شد و به خاطر ضربه ای که به بازیکن سپاهان زد با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد.

در دقیقه پایانی وقت اضافه سپاهان از روی یک ضربه کرنر به گل رسید اما سعید مظفری زاده به خاطر خطای بازیکن سپاهان روی سیدمهدی رحمتی این گل را نپذیرفت تا اعتراض سپاهانی‌ها را به همراه داشته باشد.

شاگردان امیر قلعه نویی با این پیروزی فرار بزرگی برای ماندن در صدر جدول را آغاز کردند و با یک بازی کمتر نسبت به تیم های دیگر با 28 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. تیم فوتبال ملوان با 25 امتیاز در رده دوم قرار دارد. سپاهان هم با 24 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

در ادامه بازی‌های این روز داماش توانست با دو گل از سد نفت تهران بگذرد و سایپا نیز با همین نتیجه بر صبا غلبه کرد.

کد خبر 191678
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز