همشهری‌آنلاین: سرپرست تیم فوتبال پیکان در خصوص استعفای عبدالله ویسی گفت: ویسی می‌ماند و مدیرعامل باشگاه هم برای ایجاد تغییرات در تیم و جذب نفرات جدید در نیم فصل به او اختیار تام داده است.

اشغال سفارت آمریکا در ایران

مهر نوشت: رضا رحقی در مورد آخرین وضعیت همکاری عبدالله ویسی با تیم پیکان ضمن بیان مطلب فوق گفت: روز پنجشنبه نشستی بین آقای ملکیان و ویسی برگزار شد و مدیرعامل باشگاه ضمن حمایت کامل از سرمربی تیم، به او برای ایجاد تغییرات در تیم و جذب نفرات جدید در نیم فصل اختیار تام داد.

وی با اشاره به اینکه ویسی می‌ماند و تمرینات پیکان هم از روز دوشنبه آغاز می‌شود، افزود: با توجه به مخالفت هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پیکان با استعفای ویسی، امیدواریم همکاری این مربی با تیم پیکان ادامه پیدا کند.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در مورد استعفای ویسی پس از پایان دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: بسیاری از مربیان که نتایجی بدتر از پیکان کسب کرده و جایگاه پایین‌تری داشته، استعفا نداده‌اند اما ویسی با شهامت این کار را انجام داد تا دست مدیران باشگاه را باز بگذارد.

وی با بیان اینکه ویسی حتی در نشست‌های خصوصی به مدیران باشگاه اعلام کرد نیازی نیست اخراجش کنند و هر وقت شرایط را نامناسب دیدند به او بگویند تا خودش برود، تصریح کرد: ویسی مربی ارزشمندی از نظر فنی و اخلاقی است و هیات مدیره باشگاه هم که به این موضوع وافق است، به خوبی از سرمربی تیم حمایت کرد.

رحقی در پایان با اشاره به اینکه با جذب دو مدافع و یک مهاجم بسیاری از مشکلات پیکان برطرف می‌شود، گفت: درحالیکه در 30 دقیقه نخست بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشتیم و دو موقعیت صددرصد گلزنی را از دست دادیم، روی یک اشتباه دروازه‌مان باز شد. متاسفانه دفاعمان آسیب پذیر است و پس از دریافت یکی، دو گل سازماندهی‌اش را از دست می‌دهد که با رفع این مشکل، پیکان در بازی‌های آینده عملکرد بهتری را از خود ارائه خواهد کرد.

کد خبر 189966
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز