پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سپاهان از آمدن "هادی عقیلی" به تیمش خبر داد.

aghili

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از بازی با راه آهن شهرری، عنوان کرد: از آن‌جایی که ما در دو بازی اخیرمان بر خلاف میل باطنی و پیش‌بینی‌هایی که می‌کردیم شکست خوردیم، در مرحله‌ای قرار گرفته‌ایم که تحت فشار هستیم. به همین دلیل ما فردا (جمعه) محکوم به شکست نخوردن خواهیم بود. هم‌ چنین سعی کرده‌ایم در چهار روز اخیر شادابی را به نحوی به تیم تزریق کنیم که بتوانیم نتنیجه‌ی لازم را کسب کنیم. مصدومی هم برابر راه آهن نداریم اما "جالوویچ" به دلیل سه اخطاره بودن نمی‌تواند برای ما بازی کند.

وی هم‌چنین درباره‌ی فراز و نشیب‌هایی که سپاهان در بازی‌های اخیر داشت توضیح داد: ما از نظر بازی و روند کیفی تیم، دچار نوسان نشدیم. اگر به بازی‌های نیم فصل اول توجه کنید بجز یکی دو بازی، در سایر دیدارها با روند رو به رشدی همراه بودیم. در بازی اخیر هم در سطح کیفی خوبی ظاهر شدیم. این آن چیزی است که ما را دلگرم می‌کند اما مهاجمانمان نمی‌توانند در استفاده از موقعیت‌ها ثمربخش ظاهر شوند. به هر حال تیمی که حمله می‌کند طبیعی است که دچار ضدحمله شود. اگر حریف هم در استفاده از ضدحملات توانا باشد به گل می‌رسد. با این حال امیدوارم در بازی فردا از موقعیت‌هایمان به خوبی و در آرامش استفاده کنیم و با برد به اصفهان برگردیم.

کرانچار همچنین درباره‌ی شناختش از راه آهن افزود: ما از بازی قبلمان در نیم‌فصل اول که 2-2 مساوی شد این تیم را می‌شناسیم. همچنین یک بازی دوستانه در اواخر مهرماه با راه آهن داشتیم که آن هم 1-1 مساوی شد. من با سیستم و شیوه‌ی بازی آنها آشنا هستم و می‌دانم که روی حملات مستمر برنامه دارند اما بیشتر کارشان روی ضدحملات است. در دو بازی اخیر هم با همین شیوه کار کردند. ما این تیم را آنالیز و بازیکنان را آماده‌ی این بازی کرده‌ایم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان ادامه داد: می‌دانم که راه آهن فردا میزبان است اما ما که به عنوان مهمان بازی می‌کنیم با فشاار کمتری وارد زمین می‌شویم. به هر حال سپاهان صاحب تجربه است و همیشه برای قهرمانی می‌جنگد. در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم عملکرد خوبی داشت و با این کیفیت و تجربه روی پیروزی در بازی فردا حساب باز کرده‌ام.

کرانچار در ادامه‌ی نشست خبری در باره‌ی عملکرد سپاهان در فصل نقل و انتقالات بین دو نیم‌فصل و جذب "گردان" و "حاج‌صفی" تصریح کرد: گردان در دو بازی اخیر مرا بسیار راضی کرد و توانست ملاک‌هایم را برآورده کند. من متوجه شعارهای هواداران نشدم؛ چون زمان بازی غرق در مسابقه می‌شوم اما می‌توانم بگویم که گردان امنیت را به تیم برگردانده است. او تجربه‌ی 12 بازی در لیگ برتر را دارد و از جایگاه ملی هم برخوردار است. امیدوارم راه رسیدنش به تیم ملی هم هموار شود. احسان حاج‌صفی نیز بازیکن ملی‌پوش و باتجربه‌ای است. او بعد از مسابقات غرب آسیا با وجود مصدومیتی که داشت برای ما بازی کرد و من از او راضی هستم. هرچند معتقدم سطحش می‌توانست بالاتر از این برود. هم‌چنین در فصل نقل و انتقالات یک دفاع وسط استرالیایی جذب کردیم که حدود 1/5 ماه پس از اتمام لیگ چین بازی نکرده اما کم‌کم توان جسمی‌اش را بالا می‌برد. شاید فردا از او استفاده کنیم اما اگر نشد حتما از بازی ذوب آهن از او استفاده خواهیم کرد.

کرانچار هم‌چنین در مورد دلیل نیمکت‌نشینی رضا محمدی دروازه‌بان نیم‌فصل اول سپاهان که به تازگی هم به پرسپولیس پیوسته، توضیح داد: در کنفرانس قبل از بازی با نفت تهران که در همین مکان برگزار شد گفتم که با توجه به افت باقر احمدی از رضا محمدی استفاده کردم اما او ظرف دو مسابقه هشت گل خورد و در وضعیت روحی خوبی قرار نداشت. هم‌چنین هر دو دروازه‌بان؛ بازی‌های کمی در لیگ برتر انجام داده‌اند و با توجه به شرایط موجود در آخر نیم‌فصل اول تصمیم گرفتم از باقر احمدی استفاده کنم تا مطمئن شوم که می‌تواند دروازه‌بان اول ما باشد یا نه. با این حال این دو دروازه‌بان به خاطر تعداد پایین بازی‌هایشان در لیگ برتر بدشانس بودند.

وی ادامه داد: هیچ دلیل غیرفنی در نیمکت‌نشینی محمدی نبود و فقط خودم تصمیم گرفتم که کدامشان بازی کنند. نوسانات آنها در انتخابم تاثیر گذاشت. با این حال این شانس نصیب رضا محمدی شده که به عنوان دروازه‌بان دوم در پرسپولیس باشد. او می‌تواند از طریق تمریناتی که انجام می‌دهد شانس حضور در دروازه را پیدا کند.

کرانچار در پایان در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این‌که آیا حضور عقیلی در سپاهان قطعی است یا نه، بیان کرد: عقیلی در مسابقه‌ی آخر به باشگاه آمد و من با او گفت‌و گو داشتم. تماس‌های لازم با او برقرار شده تا در فصل نقل و انتقالات تابستان به سپاهان بیاید. من با توجه به شناختی که از شخصیت رحیمی دارم می‌دانم که او حرفی که زده را حتما انجام می‌دهد. حضور عقیلی در سپاهان هم به نفع ماست و هم تیم ملی. او مدام تحت نظر سرمربی تیم ملی است.

کد خبر 196684
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز